5 Reacties

één maand geleden

Ik zou voor de zekerheid even langs de gynaecoloog of verloskamer gaan ter controle. Ik wil je niet ongerust maken, maar het zou toch goed zijn dat je baby nog even blijft zitten ❤️

één maand geleden

Als je harde buiken toch nog pijn doen, en warmte en rust helpt niet, zou ik ook even bellen naar je verloskwartier.

één maand geleden

Mijn buik is sinds 28w zo goed als altijd gespannen en hard. De gynaecoloog zei toen dat ik een gevoelige baarmoeder zal hebben.. Vind dat een enorm lastig gevoel. En sinds 31w ook heel moeilijk nog ene goeie houding en nachtrust te vinden. Mijn onderrug vooral na de werkdag denk ik..

één maand geleden

Ik ben zelfde me aant leiden al zeker een mand kan niet meer slapen , harde buik heel erg rugpijn mn ganse lichaam doet pijn ook nog hoeste al 3 weken ... en ik ben pas 31 weken ...ik weet niet meer wa ik moet doen hoe ik moet ruste of wat ik moet doen om minder pijn te voelen ,en na alle pijn ook nog erg maagzuur 😒😒

één maand geleden

Ik heb in de nacht ook heel veel zeer en wordt er constant wakker van. Heb zelf geen harde buiken ( maar 2 keer gehad) Maar je kan eventueel oefeningen ervoor doen. Mss helpen die een beetje