12 Reacties

één maand geleden

Hier ook een meisje en ons meisje gaat feline noemen . Misschien dat hij nog bij draaid bij jou. Hier was t met 2 nadenken en zijn ook heel wat namen afgelopen. .

één maand geleden

Sia

één maand geleden

Is wel een mooie naam. Heeft hij ook ideeën. Bij ons duurde het lang vooraleer we eindelijk een naam hebben voor ons zoontje. Ideeën: Nova Elle Ellie Rose Ivy Lois Maar kan altijd zijn dat hij nog bij draait.

één maand geleden

Voor een meisje hoorde ik persoonlijk graag Fien en Noé

één maand geleden

Suze misschien een optie?

één maand geleden

Wat dacht je van Maddie? Of Riley

één maand geleden

Lilly

één maand geleden

Julie, Lou, Marie

één maand geleden

Wij hadden Lima, Viv en Rosie staan op ons lijstje indien het een meisje was geweest 🥹

één maand geleden

Hier ook ff gezocht naar een naam. Het is voor mij mn 4de kindje, voor mn man is het zijn eerste 🩷 Uiteindelijk hebbek beslist dat dit iets was dat hij mocht doen voor zn dochtertje, ik had al 3x alleen een naam mogen kiezen. Het is uiteindelijk Orelie geworden, mn andere meisjes heten: Kyona, Manoa en Jazzlyn 🥰 We vonden Orelie ook wel passen bij de andere kinderen hun namen 🥰 We hebben een compromis gemaakt over de naam die hij graag hoorde tot we het allebei een perfecte naam vonden voor ons meisje. Ik ben nu 33+4 🥰

één maand geleden

Onze dochter noemt Jade en we krijgen nu ook terug een meisje 🥰. Ik vond Liv ook heel mooi, maar mijn man twijfelde te veel. Dus is het nu een andere naam geworden. Linde Ellis Ellie ..

één maand geleden

Wij hebben ook al twee kindjes een dochtertje Ella-Mylloe en een zoontje dat Loewysz noemt dus we zochten ook een naam dat er bij paste die redelijk lang is hoe je het schrijft maar redelijk makkelijk is qua uitsprak wij hebben de link met “ loe” gehouden en ons 2de dochtertje krijgt zoals haar grote zus een dubbele naam Marie-Loe Maar maar “liv” vind ik noa ook wel heel mooi is lekker kort maar Liv is ook wel een naam waarbij je kunt varieëren