6 Reacties

2 maanden geleden

Duurt niet zo heel lang. Die machine maakt gewoon enorm veel lawaai vond ik. Je krijgt een knopje mee moest je beginnen panikeren, anders zo stil mogelijk blijven liggen. Ik mocht in mijn gewone kleren (ik had ook wel gezorgd dat ik een gewone stoffen broek aan had). Bh moest wel uit door dat er metaal in de sluiting zat 馃槉 ik heb dit wel voorgehad toen ik niet zwanger was, dus ik weet wel niet of er dan andere procedures zijn

2 maanden geleden

Ik heb 2 keer een MRI gehad tijdens de zwangerschap van mijn zoontje omdat ik CMV had opgelopen.. fijn vond ik het niet maar het moest ik haat MRI鈥檚 馃ぃ en ik kreeg ook iets speciaals rond mijn buik.. xx

2 maanden geleden

Reactie op Sgyb

Duurt niet zo heel lang. Die machine maakt gewoon enorm veel lawaai vond ik ...
Merci voor de info! Ik hou hier al zeker rekening mee! 馃

2 maanden geleden

Reactie op sofia85

Ik heb 2 keer een MRI gehad tijdens de zwangerschap van mijn zoontje omdat ...
Oh, dat stelt ergens wel gerust, een soort van buikband dan ofzo? 馃槉 Ik heb ook vooral wat schrik voor het geluid omdat vruchtwater/buikwand niet zoveel geluid tegenhoudt als gedacht wordt. Hopelijk duurt dit ook echt niet lang?

2 maanden geleden

Ik heb ook op 21 weken een mri gehad van bekken. Ze leggen inderdaad iets extra over je buik. Enige wat je voelt is de baby die dan heel hard begint te bewegen. (En dan ook echt hard alsof ie eruit wilt 馃檲) Kan geen kwaad zeide ze, is reactie op het lawaai wat de baby hoort. Heb hem nooit zo hard voelen bewegen als toen maar eens apparaat stopte werd de baby ook weer direct rustig.

2 maanden geleden

Reactie op Mieks_24

Oh, dat stelt ergens wel gerust, een soort van buikband dan ofzo? 馃槉 Ik heb ...
Ja mijn zoontje bleef eigenlijk rustig maar hij is ook volledig doof dus hij heeft geen last gehad van het lawaai.. al bij al zal het wel meevallen voor de baby denk ik ze zitten in de buik in het vruchtwater.. ik denk dat dit een 15 min heeft geduurd bij mij weet het niet meer zkr xx