13 Reacties

6 maanden geleden

Ik ben 17 weekjes ver en heb hier nog altijd last van 🫣 Ik heb wel voor me zwanger zwangerschap altijd last gehad van gevoelige prikkelende darmen dus sneller overprikkelt. Maar nu zijn ze zo lui en moet ik ook vanalles doen om toch effect te hebben. Anders krijg ik ook buikpijn .. Mijn vroedvrouw had tip voor druppeltjes te gebruiken en mijn huisarts heeft ook naast alle vezels en veel drinken ook movicol voorgeschreven 🍀

6 maanden geleden

Reactie op Charliexoxo

Ik ben 17 weekjes ver en heb hier nog altijd last van 🫣 Ik heb wel voor me ...
Dat is echt lastig he. Dat opgeblazen gevoel amai. Misschien schakel ik toch eens over op die druppeltjes ook. Bedankt voor de tip😊en hopelijk betert het ook vlug van je💪😊

6 maanden geleden

Reactie op Babs2024

Dat is echt lastig he. Dat opgeblazen gevoel amai. Misschien schakel ik toc ...
Hey hey ja hoor zeker eens proberen! Bij mij noemen de druppeltjes bactiol easy. Nu je buikje zal wel snel veranderen naar een baby buikje (minder opgeblazen) dat zal ook mentaal gemakkelijker worden om te accepteren☺️ want de vorm is helemaal anders.. nu rond het wc verhaal blijft het wel beetje het zelfde. En veronderstel op het laatste zal dit ook weer minder zijn als de baby groeien en alle organen plaats zullen moeten maken … maar je weet me te vinden als je vragen hebt! Voor jou ook veel succes 🍀☺️

6 maanden geleden

Reactie op Charliexoxo

Hey hey ja hoor zeker eens proberen! Bij mij noemen de druppeltjes bactiol ...
Heel lief! Ik zal kijken voor die druppeltjes. En inderdaad, mentaal heb ik het nu wat lastig ivm opgeblazen gevoel/buikje. Jij ook veel succes🍀 en zeker ook roepen. Samen sterk😁💪😊

6 maanden geleden

Reactie op Babs2024

Heel lief! Ik zal kijken voor die druppeltjes. En inderdaad, mentaal heb ik ...
Ja tis heel herkenbaar allemaal en dat scheelt als je het kan delen met mensen die je begrijpen ☺️ Zal je toevoegen als vriend das gemakkelijker ☺️

6 maanden geleden

Ik gebruik op aanraden van de vroedvrouw Dulcosoft (mag je nemen in hoeveelheid die voor jou werkt) en werkt bij mij erg goed!

6 maanden geleden

Ik viel woensdag bijna flauw op het toilet omdat het zo moeizaam en pijnlijk was 😅. Zal eens navraag doen voor die druppels.

6 maanden geleden

Reactie op marbieke

Ik gebruik op aanraden van de vroedvrouw Dulcosoft (mag je nemen in hoeveel ...
Dank u😊💪alles die helpt ga ik hanteren. Want amai, is dat lastig. Mijn eetlust is er zelfs van weg. Alvast merci😊

6 maanden geleden

Reactie op Maité87

Ik viel woensdag bijna flauw op het toilet omdat het zo moeizaam en pijnlij ...
Ken uw gevoel😊Mijn man kwam overlaatst es vragen of het ging. Ik bleef maar weg😅alvast veel moed💪😊

6 maanden geleden

Reactie op Charliexoxo

Ja tis heel herkenbaar allemaal en dat scheelt als je het kan delen met men ...
Top!😊

6 maanden geleden

Hier ook... Na mijn eicelpunctie zo'n arbeid moeten verrichten om naar het toilet te gaan. Morgen 9w en ik ga ook niet meer elke dag, soms pas na 3 dagen, echt frustrerend. Het doet gelukkig wel niet zo'n pijn als na mijn operatie. Denk dat ik eens aan mijn gynaecoloog zal vragen of ik nog iets anders kan doen dan meer vezels enz. want ik eet makkelijk 3 stukken fruit per dag, vaak nog soep en 's avonds groentjes 🥲

6 maanden geleden

Reactie op SaraDL

Hier ook... Na mijn eicelpunctie zo'n arbeid moeten verrichten om naar het ...
Drink je genoeg water? Bactiol druppeltjes en movicol kunnen helpen 🍀

6 maanden geleden

Ik gebruik hier movilax mag je zo gebruiken is niet schadelijk :)