12 Reacties
5 maanden geleden
Vorige week 4 dagen thuisgezet door dokter door vermoeidheid, misselijkheid en braken. Deze week ging het iets beter.. om nu terug op de trein richting huis te zitten na 3 uur werk. 😥 Het gaat gewoon echt niet. Ik ben op. Ik kan me niet concentreren. Mijn leerlingen hebben niets aan mij op school. Mijn man heeft niets aan mij thuis. Ik wil zo snel mogelijk deze fase voorbij. Zelfs praten met mensen vraagt teveel energie. 😞
5 maanden geleden
Hier ook! Komt bij mij door de continue misselijkheid en af en toe braken. Ik kan moeilijk echt tot rust komen. Op mijn drukke werk forceer ik me dan ook dikwijls om alles rond te krijgen en ik moet het momenteel nog kunnen verstoppen ook voor de collega's... Mijn vriend moet nu het meeste overnemen van het huishouden omdat het mij gewoonweg niet meer lukt...
5 maanden geleden
Reactie op tboerderietje
Hier ook! Komt bij mij door de continue misselijkheid en af en toe braken. ...
Ik ben vanmiddag ook naar huis gegaan... Het ging echt niet meer. Heb een emmer naast mijn bureau mogen zetten...
5 maanden geleden
Enorm.. ik ben zo uitgeput, werken is echt heavy momenteel en ik heb 3 kleine kindjes 🫢!
5 maanden geleden
Same, 0 energie door de constante misselijkheid en de vermoeidheid. Overdag val ik quasi in slaap op mijn bureau en 's nachts raak ik zó moeilijk in slaap. Ben net naar de HA gegaan omdat ik voel dat ik over mijn limieten ga. Ze heeft me een week thuis gezet om op krachten te komen.. Ze zei dat het nog tot rond w16 kan duren en dan hopelijk zal verbeteren. Ik hoop het echt want ik ben kapot.
5 maanden geleden
Reactie op roezptoez
Same, 0 energie door de constante misselijkheid en de vermoeidheid. Overdag ...
Pfff ik zou nog willen volhouden tot aan m’n reisje, dan kan alles even op een rustiger tempo..
Nog 2,5 weken. Ik kan gelukkig wel m’n overuren opnemen als het nodig is, want zou niet willen naar de huisarts gaan om ziekte te schrijven..
Ik moest vandaag met iemand in een rolwagen boodschappen doen, dus in en uit de auto, zelf sleuren enzo… en dat heeft me echt zo uitgeput!
Ben blij dat ik thuis ben. Snel iets in m’n mond steken en dan een dutje doen voor de kids thuis komen…
Van misselijkheid heb ik gelukkig niet zo’n erge last…
5 maanden geleden
Reactie op LoreBaby
Pfff ik zou nog willen volhouden tot aan m’n reisje, dan kan alles even op ...
Courage 💪 nog even volhouden dan.
ik vond mijn verlof niet echt ontspannend als ik eraan terugdenk 🙈 vooral omdat het begon met ziekte. Had het misschien beter in het 2de trimester gepland. Ik ga normaal ook niet snel naar de dokter en al zeker niet om thuis te blijven. Maar heb zo het gevoel dat ik mij er al anderhalve maand echt probeer door te sleuren. Dus ik moet écht even op pauze duwen, voor mijn welzijn en dat van de kleine.
Alles vraagt zoveel energie 🙈 zelfs een simpele wandeling put me al uit.
Sleuren met dingen probeer ik ook zoveel mogelijk te vermijden.
Wel goed dat je die misselijkheid niet echt hebt. Dat zou al zoveel oplossen bij mij 🙈
5 maanden geleden
Ik ben nu een week opnieuw aan het werk na 1,5 week thuis te zijn geweest omwille van de vermoeidheid, misselijkheid en duizeligheid. Maar de vermoeidheid blijft me toch enorm parten spelen! Ook zijn we nog eens met te weinig op het werk (verlofperiode, zieken en iemand die ontslag nam).. waardoor ik deze week en ook volgende week 44,5 uren werk. Merk aan alles dat het echt te veel en te zwaar is. Ik werk in een winkel, dus sta tussen de 9,5 en 10u per dag recht en aan het rondlopen. Hoop dat het snel betert.