10 Reacties

2 maanden geleden

Jap! Al heel de zwangerschap last van. Ik heb geen tips.

2 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Jap! Al heel de zwangerschap last van. Ik heb geen tips.
Samen afzien dus 😂

2 maanden geleden

Reactie op elighes

Samen afzien dus 😂
Inderdaad!

2 maanden geleden

Ik had dit ook enorm maar door over te schakelen naar tandpasta voor kindjes is dit fel gebeterd. Al kan ik nog steeds niet altijd 2 minuten poetsen. Ik ga hierdoor vaak in 2 keer poetsen. Eerst onderaan, dan haren kammen en dan bovenaan…

2 maanden geleden

Reactie op DagmarB

Ik had dit ook enorm maar door over te schakelen naar tandpasta voor kindje ...
Oh dat is wel een goeie tip! Ik ga ook eens in 2x proberen

2 maanden geleden

Ik ben gestopt met de tong sinds de zwangerschap.. Was voor mij niet te doen ook ivm kokhalzen..

2 maanden geleden

Hoi! Ik had dit ook! Ik ben een tijdje overgestapt op de kindertandpasta van mijn dochter (theramed junior) doordat daar geen muntsmaak in zat werd het weer draaglijker om mijn tanden te poetsen. Misschien het proberen waard? Ondertussen kan ik mijn normale tandpasta weer gebruiken :) Veel succes!

2 maanden geleden

Reactie op LinR

Hoi! Ik had dit ook! Ik ben een tijdje overgestapt op de kindertandpasta va ...
Awel ik heb dat ook een tijdje getest maar dat deed niet echt iets bij mij buiten dat het lekker smaakte haha

2 maanden geleden

Reactie op elighes

Awel ik heb dat ook een tijdje getest maar dat deed niet echt iets bij mij ...
Oh spijtig! Ik hoop dat je snel iets kunt vinden dat het voor jou weer draaglijk maakt :) Als ik ergens iets tegen moest komen dat evt kan helpen zal ik het hier ook posten :)

2 maanden geleden

Ja echt al heel de zwangerschap. Ik doe eigelijk tandenpoetsen en als ik dat gevoel heb stop ik en dan als het weg is verder doen. Zo doe ik het tot mijn tanden zijn gepoetst anders lukt het niet.