Kunnen jullie blijven doorwerken met zo’n misselijkheid? Ik ben zelfstandig thuisverpleegkundige en om de zoveel tijd moet ik stoppen met de auto om te braken. Hoe houden jullie dit vol? 🥲
Ik sta in het onderwijs en had gelukkig nu twee weken paasvakantie. Maar ik houd mijn hart ook way vast voor volgende week 😅
Ik heb wel navalit voorgeschreven gekregen dus hopelijk helpt dat voldoende
Ik werk als vp in het ziekenhuis & waw ik kom zot! Iedereen moet mij met rust laten, ik graak bijna niet meer vooruit, heb het gevoel dat ik constant kan beginnen wenen & kan letterlijk niets verdragen… 😅😅😅
😅😅😅
Kan je ook vroeger stoppen of ben je zelfstandig?
Ik ben zelfstandig haha dus als ik vroeger wil stoppen zal het via de mutualiteiten zijn. Wel heb ik een verzekering genomen die zwangerschapsverlof geeft dus ik heb toch iets 😅
Oei, iedereen raadt mij dit aan. Hopelijk werkt het toch een beetje 😅
Hey ik ben 1 dag goed geweest met Navalit. Ik ben ook zelfstandige thuisverpleegkundige. Mijn apotheek heeft gezegd dat het kan zijn dat we wagen ziek zijn nu we zwanger zijn
Werk ook in het ziekenhuis vandaag moeten afbellen ... naar huisdokter gebeld en mag straks langsgaan ... ze gaat me er even tussenuit halen want "rust" is het enige dat ze me nog kan voorschrijven ..
Ik ben nu 5w en een week thuis geschreven door de huisarts omdat ik snel krampen en steken krijg als ik veel beweeg en ik heb geen zittende job. Ik voel me hier wel beter bij.
Ik ben nu 5w en een week thuis geschreven door de huisarts omdat ik snel kr ...
Hier ook veel krampen! Ja ben ook wel blij dat ze me thuis laat maar aan de andere kant voel ik me "slecht" tegenover mijn werk .. zoveel collega's hebben al kindjes en hebben nooit last gehad van hun zwangerschap en nu ben ik zo de eerste die wel echt veel last heeft..
Hier ook veel krampen! Ja ben ook wel blij dat ze me thuis laat maar aan de ...