Kunnen jullie blijven doorwerken met zo’n misselijkheid? Ik ben zelfstandig thuisverpleegkundige en om de zoveel tijd moet ik stoppen met de auto om te braken. Hoe houden jullie dit vol? 🥲
Ik sta in het onderwijs en had gelukkig nu twee weken paasvakantie. Maar ik houd mijn hart ook way vast voor volgende week 😅
Ik heb wel navalit voorgeschreven gekregen dus hopelijk helpt dat voldoende
Ik werk als vp in het ziekenhuis & waw ik kom zot! Iedereen moet mij met rust laten, ik graak bijna niet meer vooruit, heb het gevoel dat ik constant kan beginnen wenen & kan letterlijk niets verdragen… 😅😅😅
😅😅😅
Kan je ook vroeger stoppen of ben je zelfstandig?
Ik ben zelfstandig haha dus als ik vroeger wil stoppen zal het via de mutualiteiten zijn. Wel heb ik een verzekering genomen die zwangerschapsverlof geeft dus ik heb toch iets 😅
Oei, iedereen raadt mij dit aan. Hopelijk werkt het toch een beetje 😅
Hey ik ben 1 dag goed geweest met Navalit. Ik ben ook zelfstandige thuisverpleegkundige. Mijn apotheek heeft gezegd dat het kan zijn dat we wagen ziek zijn nu we zwanger zijn
Werk ook in het ziekenhuis vandaag moeten afbellen ... naar huisdokter gebeld en mag straks langsgaan ... ze gaat me er even tussenuit halen want "rust" is het enige dat ze me nog kan voorschrijven ..
Ik ben nu 5w en een week thuis geschreven door de huisarts omdat ik snel krampen en steken krijg als ik veel beweeg en ik heb geen zittende job. Ik voel me hier wel beter bij.
Ik ben nu 5w en een week thuis geschreven door de huisarts omdat ik snel kr ...
Hier ook veel krampen! Ja ben ook wel blij dat ze me thuis laat maar aan de andere kant voel ik me "slecht" tegenover mijn werk .. zoveel collega's hebben al kindjes en hebben nooit last gehad van hun zwangerschap en nu ben ik zo de eerste die wel echt veel last heeft..
Hier ook veel krampen! Ja ben ook wel blij dat ze me thuis laat maar aan de ...
Ik snap je helemaal! Ik sta in het onderwijs en mijn leerlingen hebben nu dus studie zo meteen na de vakantie. Daar heb ik gisteren om gehuild, ik stond zelfs klaar om te vertrekken maar het voelde gewoon niet goed. Ik maak me meteen zorgen als ik veel krampen heb en op mijn werk zou ik constant trappen doen, rondlopen, met mijn tas slepen,... Ik zou er geen moment rust hebben als dat constant met krampen is. Wij hopen al 2 jaar op een kindje en hebben een heel traject achter de rug (inseminaties, IVF) en dit is de eerste keer dat het gelukt is. Dus als er ooit een tijd is om een beetje 'egoïstisch' te zijn en jezelf en je baby op de eerste plaats te zetten is het nu zeg ik tegen mezelf. Vooral doen wat goed voelt. 🤍