25 Reacties

7 maanden geleden

Ik sta in het onderwijs en had gelukkig nu twee weken paasvakantie. Maar ik houd mijn hart ook way vast voor volgende week 😅 Ik heb wel navalit voorgeschreven gekregen dus hopelijk helpt dat voldoende

7 maanden geleden

Reactie op Faye_

Ik sta in het onderwijs en had gelukkig nu twee weken paasvakantie. Maar ik ...
Ik heb mijn huisarts ook gemaild om me dit voor te schrijven. Anders hou ik dit niet vol. Ik rij nu rond met een plastiekzak in de auto 😅

7 maanden geleden

Navalit heeft hier niet zo heel veel resultaat precies ..

7 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Navalit heeft hier niet zo heel veel resultaat precies ..
Oei, iedereen raadt mij dit aan. Hopelijk werkt het toch een beetje 😅

7 maanden geleden

Reactie op elighes

Hoop het ook voor jou!!

7 maanden geleden

Voor mij werkt het wel goed, niet meer moeten overgeven sinds ik het pak 🤞 Ik word er alleen precies nog meer moe van dus voel me ook wel moe en suf 😅

7 maanden geleden

Reactie op Faye_

Voor mij werkt het wel goed, niet meer moeten overgeven sinds ik het pak 🤞 ...
Liever moe dan misselijk denk ik 😅

7 maanden geleden

Reactie op elighes

Liever moe dan misselijk denk ik 😅
Zo denk ik er ook over 😅

7 maanden geleden

Ik werk als vp in het ziekenhuis & waw ik kom zot! Iedereen moet mij met rust laten, ik graak bijna niet meer vooruit, heb het gevoel dat ik constant kan beginnen wenen & kan letterlijk niets verdragen… 😅😅😅

7 maanden geleden

Reactie op Justine96

Ik werk als vp in het ziekenhuis & waw ik kom zot! Iedereen moet mij me ...
Haha daarom ben ik stiekem blij dat ik alleen werk en mijn patiënten elks misschien max een halfuur zie 😅😂

7 maanden geleden

Reactie op elighes

Haha daarom ben ik stiekem blij dat ik alleen werk en mijn patiënten elks m ...
😅😅😅 Kan je ook vroeger stoppen of ben je zelfstandig?

7 maanden geleden

Reactie op Justine96

😅😅😅 Kan je ook vroeger stoppen of ben je zelfstandig?
Ik ben zelfstandig haha dus als ik vroeger wil stoppen zal het via de mutualiteiten zijn. Wel heb ik een verzekering genomen die zwangerschapsverlof geeft dus ik heb toch iets 😅

7 maanden geleden

Reactie op elighes

Ik ben zelfstandig haha dus als ik vroeger wil stoppen zal het via de mutua ...
Oeeh das inderdaad wel het nadeel aan de job. Wanneer kan je dan ten vroegste stoppen?

7 maanden geleden

Reactie op elighes

Hey ik ben 1 dag goed geweest met Navalit. Ik ben ook zelfstandige thuisverpleegkundige. Mijn apotheek heeft gezegd dat het kan zijn dat we wagen ziek zijn nu we zwanger zijn

7 maanden geleden

Reactie op November/decemberbaby

Hey ik ben 1 dag goed geweest met Navalit. Ik ben ook zelfstandige thuisver ...
Oh haha ja had daar ook aan gedacht. Dat is geweldig 🙃

7 maanden geleden

Werk ook in het ziekenhuis vandaag moeten afbellen ... naar huisdokter gebeld en mag straks langsgaan ... ze gaat me er even tussenuit halen want "rust" is het enige dat ze me nog kan voorschrijven ..

7 maanden geleden

Ik ben nu 5w en een week thuis geschreven door de huisarts omdat ik snel krampen en steken krijg als ik veel beweeg en ik heb geen zittende job. Ik voel me hier wel beter bij.

7 maanden geleden

Reactie op nadinevpl

Ik ben nu 5w en een week thuis geschreven door de huisarts omdat ik snel kr ...
Hier ook veel krampen! Ja ben ook wel blij dat ze me thuis laat maar aan de andere kant voel ik me "slecht" tegenover mijn werk .. zoveel collega's hebben al kindjes en hebben nooit last gehad van hun zwangerschap en nu ben ik zo de eerste die wel echt veel last heeft..

7 maanden geleden

Reactie op nadinevpl

Ik ben nu 5w en een week thuis geschreven door de huisarts omdat ik snel kr ...
Wat geef je mee als reden aan je werkgever? 😊

7 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Hier ook veel krampen! Ja ben ook wel blij dat ze me thuis laat maar aan de ...
Ik snap je helemaal! Ik sta in het onderwijs en mijn leerlingen hebben nu dus studie zo meteen na de vakantie. Daar heb ik gisteren om gehuild, ik stond zelfs klaar om te vertrekken maar het voelde gewoon niet goed. Ik maak me meteen zorgen als ik veel krampen heb en op mijn werk zou ik constant trappen doen, rondlopen, met mijn tas slepen,... Ik zou er geen moment rust hebben als dat constant met krampen is. Wij hopen al 2 jaar op een kindje en hebben een heel traject achter de rug (inseminaties, IVF) en dit is de eerste keer dat het gelukt is. Dus als er ooit een tijd is om een beetje 'egoïstisch' te zijn en jezelf en je baby op de eerste plaats te zetten is het nu zeg ik tegen mezelf. Vooral doen wat goed voelt. 🤍