4 Reacties
6 maanden geleden
Hoi Isabel! Ik passeer hier eventjes om te zeggen dat het heel normaal is! 😁 Al heb je daar natuurlijk niets aan, laat het een geruststelling zijn dat je niet in je eentje afziet. 😉
Hier intussen 11+3: nog steeds misselijk van geuren, wel met overgeven erbij. Ik eet véél minder dan ervoor, mijn bord krijg ik niet meer leeg. Wat helpt is om frequenter kleine beetjes te eten. Als je het spreidt, zal je ook zien dat de misselijkheid (hopelijk) minder is. Niet gefrustreerd raken als je binnenkort merkt dat je heel selectief eet ipv gezond + gevarieerd. 😅 Zolang je maar iets binnenkrijgt.
Indien je echt te misselijk zou worden en last krijgt van overgeven, kan je eventueel bij de dokter medicatie vragen. Mijn huisarts wou dat niet voorschrijven, maar ik lees hier wel genoeg ervaringen van anderen die wel een voorschrift kregen.
Succes alvast! 🍝
6 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Hoi Isabel! Ik passeer hier eventjes om te zeggen dat het heel normaal is! ...
Ben vandaag bij de dokter geweest . En wou me niets voor schrijven ,moet aan de gynacoloog vragen .
6 maanden geleden
Reactie op JNSB
Heb je Navalit? Ik ging vandaag langs bij de gynaecoloog en vertelde dat ik ...
Nee ,moet nog aan de gynaecoloog vragen . Maar is van s ' morgens tot savonds misselijk.