17 Reacties

5 maanden geleden

I feel your pain, idem hier, nog heel afhankelijk van Navalit en ik moet er echt 4 per dag nemen of ik overleef de dag niet.

5 maanden geleden

Ik ben ook 12w+2 en ben sinds ik gestopt ben met omnibionta pronatal, veeel minder misselijk! Jammer genoeg laten veel geuren me nog wel kokhalzen. 馃あ Hopelijk voel je je snel weer beter!

5 maanden geleden

Reactie op Elly35

Ik ben ook 12w+2 en ben sinds ik gestopt ben met omnibionta pronatal, veee ...
Ik ben sinds deze week ook gestopt met omnibionta pronatal, maar heb daar precies geen verschil van gemerkt. Heb jij de 12 weken echo al gehad? 馃グ

5 maanden geleden

Reactie op scilicat

I feel your pain, idem hier, nog heel afhankelijk van Navalit en ik moet er ...
Was sinds 2 dagen gestopt met navalit, mijn pilletjes waren op en moet pas morgen bij de gynaecoloog zijn. Ze zei dat het op 12 weken wel ging over zijn. Niet dus 馃

5 maanden geleden

Reactie op KirbyNdts

Ik ben sinds deze week ook gestopt met omnibionta pronatal, maar heb daar p ...
Ik nam dat ook maar de gynaecoloog zei dat je daar misselijker van kon worden, dus ben er ook mee gestopt. Ik weet niet of dit direct invloed heeft gehad. Yes echo al gehad en NIP test is afgenomen, nu nog eventjes wachten op het resultaat maar de echo zag er heel goed uit! Jij?

5 maanden geleden

Reactie op KirbyNdts

Ik ben sinds deze week ook gestopt met omnibionta pronatal, maar heb daar p ...
Ik heb mijn echo op 11w+4 gehad dus ik ben ongeduldig op de resultaten van de niptest aan het wachten.馃槂 De baby zag er heel goed uit. Orgaantjes goed ontwikkeld en goed hartritme鉂わ笍. Wanneer heb jij de jouwe?

5 maanden geleden

Reactie op KirbyNdts

Was sinds 2 dagen gestopt met navalit, mijn pilletjes waren op en moet pas ...
Bij mij hebben ze 14 weken gezegd... 馃檲

5 maanden geleden

Reactie op scilicat

Ik nam dat ook maar de gynaecoloog zei dat je daar misselijker van kon word ...
Morgen de echo en nipt test. Kijk er naar uit! Was wel veel gegroeid zeker op echo?

5 maanden geleden

Reactie op KirbyNdts

Morgen de echo en nipt test. Kijk er naar uit! Was wel veel gegroeid zeker ...
Spannend! Ik duim voor jullie mee dat alles goed gaat met jullie baby. Onze baby was op het moment van de echo 5,7 cm.馃槂

5 maanden geleden

Reactie op Elly35

Spannend! Ik duim voor jullie mee dat alles goed gaat met jullie baby. Onze ...
Hopelijk nog een goede nipt test ook 馃鈽猴笍

5 maanden geleden

Bijna 16 weken en nog steeds onpasselijk :)

5 maanden geleden

Reactie op joke donckels

Bijna 16 weken en nog steeds onpasselijk :)
Hoor dikwijls dat als het niet beter is na 12 weken dat het dan voor heel de zwangerschap is 馃槄 laat ons hopen van niet 馃

5 maanden geleden

12w,5d en hier ook nog! Begint 鈥榮 morgens maar ben het slechtst in de avond telkens馃ゲ

5 maanden geleden

Ik ben 14w 1d. Nog dagelijks goed misselijk en af en toe braken... 馃あ

5 maanden geleden

Hier 14 weken en ook nog geregeld misselijk. Er zijn betere dagen ook slechte. Ik wordt er wel wat moedeloos van.... hoop dat het toch wel eens beterd...

5 maanden geleden

Reactie op KirbyNdts

Hoor dikwijls dat als het niet beter is na 12 weken dat het dan voor heel d ...
Wel, ik heb de hoop al beetje verloren 馃槀

5 maanden geleden

Voel me beter sinds week 15! Vanavond laatste Navalitje en dan zien wat dat geeft 馃檲