25 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Jill_V
Hi Joke, ik ben niet misselijk, maar ben wel erg vermoeid en slaap slecht. ...
Ik hoop het ook, ik hoop voor jou op meer energie :)
7 maanden geleden
Ik voel me soms wel wat ongemakkelijk en misschien licht misselijk? Niet echt heel uitgesproken. Heb vooral veel last van pijnlijke borsten en af en toe steken in de buik.
Ik merk wel dat ik echt heeel erg bezig ben met wat er gebeurt met mijn lichaam momenteel 😅
7 maanden geleden
Reactie op Astriiiiids
Ik voel me soms wel wat ongemakkelijk en misschien licht misselijk? Niet ec ...
Dat is normaal, ik denk dat elke vrouw dat heeft in dit stadium :)
7 maanden geleden
Reactie op Kaylie_H
Hier af en toe misselijk. Wel last van pijnlijke borsten, lichte krampen in ...
Dat komt wel, het is ook normaal he dat we extra opletten :)
7 maanden geleden
Reactie op Jill_V
Hi Joke, ik ben niet misselijk, maar ben wel erg vermoeid en slaap slecht. ...
Hey Jill, ik herken me vooral in wat jij schrijft. Niet misselijk, niet veel slaap, af en toe krampjes/steekjes die ik herken als menstruatiepijn 😅. En bij het minste steekje mezelf afvragen of het wel normaal is. Ik maak mezelf gek. 🥴
7 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Hey Jill, ik herken me vooral in wat jij schrijft. Niet misselijk, niet vee ...
Gek allemaal hé 😴 ik ben ook wel alert bij alles wat ik voel! En terwijl maar proberen verder werken alsof er niks aan de hand is. Ik val tegen de namiddag half in slaap achter m’n laptop 😅 gelukkig is het een korte week 🙃
7 maanden geleden
Bij mij hetzelfde als wat jullie beschrijven ongeveer 😅
Oftewel: slecht slapen, krampen die inderdaad lijken op menstruatiepijn, vermoeidheid en pijnlijke borsten. Ik voel me nog niet echt misselijk maar ik merk wel dat ik me s ochtends licht katerig voel. Alsof je niet echt zin hebt in eten. En ohja ook hoofdpijn. En ook wel wat angst of alles wel goedkomt. Wat een leuke periode 😅
7 maanden geleden
Reactie op Faye_
Bij mij hetzelfde als wat jullie beschrijven ongeveer 😅
Oftewel: slecht s ...
Komt zeker goed met ons 😂
7 maanden geleden
Hoi, ik ben ook heel vaak misselijk. Vooral in de namiddag en ‘s avonds.
Daarnet voelde ik me ook weer heel zo, mijn zus bracht me een polsband tegen reisziekte van de HEMA. Ik heb het nu nog maar een paar uurtjes aan. Ik voel me stukken beter en heb heel veel kunnen eten! Nog steeds niet misselijk 👌🏼😅
7 maanden geleden
Reactie op Evy944
Inmiddels zo misselijk dat ik boven de wc heb gehangen 🤮 vanavond om pille ...
Oei, hier vooral ochtend en middag misselijk :(