14 Reacties

5 maanden geleden

Wat een wereld er zitten mensen en deze app die geen kinderen kunnen krijgen van hun zelf zonder hulp en dan lees je dit een miskraam opwekken echt in wat voor wereld zitten wij eigenlijk dit is toch niet meer normaal wie zet dit op een website voor info over zwangerschappen enzo... je moest je schamen!!!!!

5 maanden geleden

Dit is een heel erg ongepast bericht om in deze groep te plaatsen

5 maanden geleden

Reactie op Annelies135

Dit is een heel erg ongepast bericht om in deze groep te plaatsen
Ja dit is niet meer normaal toch er zijn mensen die geen kindjes kunnen krijgen en dan lezen ze dit hun hart gaat breken dit is onverantwoordelijk

5 maanden geleden

Ja hier kon ik toch efked ook ni mee om ze maandag mijn kindje verloren door een miskraam terwijl wij zo graag een kindje wilden en degene die dan een kindje kun krijgen zetten hier dan om miskrazm zelf ip te wekken.😡

5 maanden geleden

Ik snap de reactie van de personen hierboven. Zelf enorm gestruggled om zwanger te worden via een traject. Maar om je te helpen: ik denk dat je schoonzus best naar het ziekenhuis gaat en daar informatie vraagt. Zij gaan haar veel beter kunnen helpen dan wij.

5 maanden geleden

Dit is wel een slechte plek om zoiets te posten. Maar los daarvan: dr. forum/Google is nooit een goed idee. Ga naar een echte arts met dit soort vragen. Het gaat over je gezondheid...

5 maanden geleden

Ik begin april miskraan gehad. En voorlopig " zwanger" maar dit word hoogst wrss ook een miskraam 😭 dan is het lezen van dit bericht hier wel nog moeilijker 😨

5 maanden geleden

Dit is totaal niet gepast om hier te plaatsen..

5 maanden geleden

Mijn excuses om dit te plaatsen was niet bedoeld om iemand te kwetsen. Heb zelf ook miskraam gehad vorig jaar na 7 jaar infertiliteit en ben er zelf ook tegen maar kan haar enkel raad geven. Als de verantwoordelijke van het vorig dit bericht kan verwijderen graag. En nog eens sorry 😞

5 maanden geleden

Dat ze dan bij een arts gaat om informatie over een abortus te vragen.. ik sluit me aan bij de vrouwen met miskraam/spontane ongewilde abortus, zelf een gehad voor deze zwangerschap. Een miskraam ‘opwekken’ is een compleet verkeerde benaming. Dat wek je niet zomaar op, is ongewild.

5 maanden geleden

Vind het wel een beetje triestig dat er zo een topic wordt geopend hier.. ik denk dat je voor zoiets beter een arts contacteert ipv dit zelf te doen en raad gaat zoeken op een platform zoals deze 🥲 Er kan zoveel mis gaan en als je ze geen kinderen wou had ze zich moeten informeren naar bepaalde anticonceptie middelen.

5 maanden geleden

Ik ben niet snel sprakeloos, maar dit slaat werkelijk alles. In welk universum is het zelfs ok dit soort berichten te plaatsen op een zwangerschapsforum. Als je dan toch oprecht op zoek was naar info en het niet slecht bedoelde: - Je schoonzus kan in Spanje voor een abortus kiezen ipv haar gezondheid in gevaar te brengen. - Als ze in een onveilige relatie zit, kan ze hulp vragen aan instanties die kwetsbare vrouwen helpen. Graag dit bericht verwijderen ajb. Iedereen heeft recht op een eigen keuze, maar kies ajb je doelpubliek in de toekomst. Dit is gênant.

5 maanden geleden

Aan alle anderen die het berich mt graag verwijderd zien, je kan het rapporteren door op de drie bolletje te klikken onder het bericht (of toch op de iphone). Ik begrijp de wanhoop, helaas is niet elk kind gewenst, maar dit is niet de juiste plaats. Er zijn andere fora waar vrouwen terecht kunnen die ongewenst zwanger werden en hun zwangerschap hebben afgebroken of wensen af te breken. Los daarvan vind ik het medisch totaal onverantwoord om dit zelf aan te pakken, hiervoor hebben we dokters, verplegers en ander verzorgend personeel met kennis van zaken. Stel je maar eens voor dat je eigen gefabriceerde poging mislukt en je verminkt het kind? En dan is het te laat om het weg te laten halen? Wat gaat je schoonzus dan doen?

5 maanden geleden

Hi dames, Ik snap dat dit een vervelend bericht is voor een geboorteclub. Ook willen we benadrukken dat het echt heel gevaarlijk is om zelf een miskraam op te wekken. Topics verwijderen we niet, maar ik zal wel de tekst van het topic weghalen. @TS ik zou je zus echt adviseren om contact op te nemen met een arts of organisatie voor ongewenste zwangerschappen. Ga niet zelf thuis aan de slag, dit kan hele ernstige gevolgen hebben voor haar gezondheid. Bedankt voor het rapporteren allemaal. Liefs, Micky