13 Reacties
6 maanden geleden
Hey, ik vind het erg jammer om dit te lezen, en ik heb precies hetzelfde meegemaakt in december… ik moest 11 weken ver zijn en het vruchtje was ook maar de grootte van amper 7 weken. Misschien geeft het je wat geruststelling als ik mijn ervaring deel… toen ik mijn miskraam gehad had, had ik 4 pilletjes cytotec meegekregen van de gynaecoloog, en heb die allemaal in een keer moeten plaatsen. Na een 45-tal minuutjes begon ik precies wat krampen te krijgen, en toen begon ook het bloedverlies. Naarmate de tijd vorderde werden de krampen wel intenser, het bloedverlies nam toen ook redelijk toe, maar na 3 uurtjes namen de krampen af en waren ze er kort na volledig over. Tot 2 weken erna heb ik nog bloedverlies gehad, de ene dag meer dan de andere, en voelde ik me ook wel heel suf. Daarna ben ik op controle geweest bij de gynaecoloog om te kijken of we baarmoeder effectief leeg was. Uit mijn ervaring vond ik het wel pijnlijk, maar ik dacht dat de pijn langer ging aanhouden, dat is misschien ergens een geruststelling… ik had ook geen pijnstillers genomen dus waarschijnlijk zou dit wel helpen mocht je ze op voorhand innemen. Ik wens je alvast veel sterkte en beterschap toe ☹️💗
6 maanden geleden
Reactie op Amber1406
Hey, ik vind het erg jammer om dit te lezen, en ik heb precies hetzelfde me ...
Ik heb enorm schrik voor de pijn.
Wan ik ben al patiënt van fybromalogie ik heb zitten denken om mzz toch curetage te doen. Onder narcose
Ma ik zal eerst een plekje moeten kunnen geven
6 maanden geleden
Oh wat vreselijk… ik weet hoe je je voelt. Ik heb geen medicatie moeten opsteken, maar heb meteen gekozen voor een curretage. Veel sterkte en goede moed! Laat je verdriet vooral doorkomen en probeer erover te praten, hoe moeilijk dat ook is. Laat al je gevoelens erdoor komen.
Dikke knuffel voor jullie 🤍✨
6 maanden geleden
Reactie op sabwoef
Heb je lang moeten wachten voor die curetage ban vandaag geweest en toen st ...
De maandag kreeg ik het te horen en de maandag erop hadden ze maar plaats voor een curretage. Ben wel blij dat ik dit gedaan heb, omdat je die confrontatie dan niet echt hebt…
Je mag me altijd sturen!
6 maanden geleden
Heel veel sterkte gewenst, dit wil niemand meemaken 😞 er is een groep ‘miskraam’ in deze app waar je ongetwijfeld steun uit kan halen, ik had er toch veel aan toen ik het in februari meemaakte (was toen wel ‘maar’ met een leeg vruchtzakje). Ikzelf heb 3 dagen geprobeerd met cytotec maar er gebeurde niks, amper bloed, wel wat krampen maar nu ook niet superveel maar had enorme diarree, mijn lichaam reageerde er duidelijk niet juist/goed op .. de 4e dag toch een curetage ondergaan onder volledige narcose. Doe vooral waar jij je beste bij voelt, maar achteraf gezien zou ik nu sneller voor curetage kiezen. Ik vond het persoonlijk fysiek minder zwaar. Bij mij werd er de maandag beslist om de dag erop een curetage in de plannen. Maar zal wat afhangen van ziekenhuis tot ziekenhuis. Ik wens je echt superveel sterkte in deze periode en geef het zeker genoeg tijd om zowel fysiek als mentaal te herstellen ❤️🩹
6 maanden geleden
Ik ken je niet, maar ik leef echt met je mee. :-( Ik wens je heel veel moed toe. Xxx
5 maanden geleden
Vorige week woensdag zelf te horen gekregen dat ons kindje het niet zal halen. Geen hartslag te zien en was ook gestopt met groeien. Mijn gynaecoloog wil het natuurlijk laten komen. Lange dagen…. Emoties die op en af gaan… hoop dat het snel voorbij gaat zodat ik het een plaatsje kan geven. Veel sterkte aan iedereen hier ook ❤️