20 Reacties

één maand geleden

Ik heb sinds een week ook wel het gevoel dat hij anders beweegt, minder actief en minder harde schoppen dan ervoor. Bij ons zeggen ze je moet hem ongeveer 10x per dag voelen. Ik heb wel zo'n doppler dus als ik twijfel zet ik die er even op helpt me wel.. Maar als je twijfelt zeker bellen! Twijfelen = bellen zeggen ze bij ons 😊

één maand geleden

Reactie op Nele2410

Ik heb sinds een week ook wel het gevoel dat hij anders beweegt, minder act ...
O ja daarvoor kan het idd goed van pas komen maar die heb ik helaas niet :(

één maand geleden

Vroedvrouw zei vorige consultatie dat indien ik baby niet goed voelde ik kon proberen van iets suikerrijk of koud te drinken en dan op linker zij te liggen. Of eens te 'porren' zodanig dat de baby wakker wordt. Maar bij twijfel zou ik zeker wel eens bellen hoor, kan nooit kwaad denk ik dan. Beter be safe...

één maand geleden

Reactie op Kimberly_1993

Vroedvrouw zei vorige consultatie dat indien ik baby niet goed voelde ik ko ...
Awel ik had icetea gedronken en heb me met mn zwangerschapskussen op mn zij gelegd ma amper iets. Mn baby reageert niet vaak op porren, nog nooit echt geweest 😅 koppige jongen

één maand geleden

Als je twijfelt zou ik gewoon bellen. Beter eens te veel bellen dan te weinig 😘 🍀

één maand geleden

Reactie op elighes

Awel ik had icetea gedronken en heb me met mn zwangerschapskussen op mn zij ...
Mss dan toch eens belletje doen naar gynaecoloog om zeker te zijn. Haha ken het ook dat koppige karakter 🤣

één maand geleden

Reactie op roezptoez

Als je twijfelt zou ik gewoon bellen. Beter eens te veel bellen dan te wein ...
Dit! Je kan nooit te veel bellen hebben ze mij gezegd in het ziekenhuis

één maand geleden

Als je twijfelt of niet op je gemak bent zou ik ook zeker even bellen! Je kan maar gerustgesteld zijn he!

één maand geleden

Reactie op Nele2410

Ik heb sinds een week ook wel het gevoel dat hij anders beweegt, minder act ...
Dit is hetzelfde bij mij, ik voel hem zeker wel 10x per dag maar het is ook op een andere manier vaak, soms wel harde schoppen maar vaak ook minder harde. Ik voel wel dat hij zich vaak verlegt precies. Ben blij dat iemand dit nog heeft 😅

één maand geleden

Altijd bellen.. beter ene keer teveel dan te weinig en zeker niet zelf gaan luisteren met zo een apparaat want wij zijn er niet voor opgeleid en we weten niet hoe een goede hartslag bij de baby moet zijn.. dus stel dat de baby het moeilijk heeft en we vinden een hartslag en zijn we gerust Ale dat denken we toch ma mss doet de baby het niet goed en dan zijn we ons van geen kwaad bewust.. heb het spijtig genoeg zelf meegemaakt en dat is niet goed afgelopen drm dat ik je gewoon wil waarschuwen 💖

één maand geleden

Als je twijfelt zou ik zeker eens bellen als gesuikerde drank/eten en linkerzij niet helpt, dan ben je zeker

één maand geleden

Reactie op lotje1994

Dit is hetzelfde bij mij, ik voel hem zeker wel 10x per dag maar het is oo ...
Ja, het is zo aan het veranderen, maar dacht dat iemand me eens zei dat het normaal is omdat ze minder plaats krijgen en anders bewegen. Maar nog actief genoeg hoor 😅

één maand geleden

Het is ook wel normaal dat je soms minder beweging voelt vanaf week 30 hoor, de baby heeft sowieso al minder plaats en is ook moe door de laatste ontwikkeling van zijn of haar orgaantjes 😗 als ik hem eens uit zijn tent wil lokken dan luister ik eens met de doppler 😝

één maand geleden

Reactie op sofia85

Altijd bellen.. beter ene keer teveel dan te weinig en zeker niet zelf gaan ...
Dankjewel! Ik heb gebeld en mag langskomen 🤍

één maand geleden

Reactie op elighes

Succes laat je ons iets weten?🍀 als ik iemand kan waarschuwen zal ik het altijd doen!! 🤍

één maand geleden

Reactie op elighes

🍀🍀🍀 hopelijk alles goed met jullie kleine man!

één maand geleden

Reactie op elighes

Hoe was het? Hopelijk alles goed 🤗

één maand geleden

Reactie op elighes

Hey, ik hoop dat alles oké was??🤍

één maand geleden

Even update: alles was gelukkig oke! De bewegingen waren mooi op de monitor te zien alleen voel ik ze niet meer zo goed zoals ik ervoor deed. Dit zou dus te wijten zijn aan het feit dat de baby erg groeit en minder en minder plaats heeft. Dus ik zal moeten wennen dat dit nu voortaan zo zal zijn en zijn bewegingen minder fel zullen zijn als ik gewend was. Maar was toch even schrikken als je dat niet verwachtende was

één maand geleden

Reactie op elighes

Even update: alles was gelukkig oke! De bewegingen waren mooi op de monitor ...
Ik ben wel heel blij dat alles oké is!🤍