36 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben 2 peters gekozen, ik heb 1 broer en mijn vriend heeft 2 broers. Voelde niet juist om broers over te slaan en dan voor een meter te kiezen. Wij hebben aan beide zo een doosje gegeven. Gevraagd op ongeveer 14-15 weken dacht ik

3 maanden geleden

Reactie op kiwikoetje

Hier nog niets gevraagd, ik zie niet in wat het bijbrengt.. waarom kiezen j ...
Jullie zijn niet alleen, wij kiezen ook geen meter/peter. Hebben zelf niks aan de onze gehad en hebben nu niet echt gelijkwaardige familie die we die ‘titel’ zouden willen geven. Zal voor de minste miserie zorgen. 😌

3 maanden geleden

Wij hebben een Peter en Peter gevraagd. Een van mijn beste vriendinnen en de beste vriend van mijn man. Beiden zijn ook getuige geweest op onze trouw. Binnen onze familie is er niemand waarmee we zo hecht zijn. Daarmee zijn wij van mening dat we ‘onze eigen familie’ hebben op dit vlak. Voor de peter hebben we een whiskeyset voorzien omdat hij dit graag drinkt. Voor de meter heb ik via Hanne detail een gepersonaliseerde ketting laten maken. Hier staat een gravure op van de echo van ons kleintje en een tekstje. Vrij prijzig maar zij is mij dat waard. Ze zijn beiden al jaren onze rots in de branding.

3 maanden geleden

Reactie op Julie vanpee

Wij hebben een Peter en Peter gevraagd. Een van mijn beste vriendinnen en d ...
Ja dan begrijp ik dat je u beste vrienden vroeg en is wel mooi

3 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Wij hebben 2 peters gekozen, ik heb 1 broer en mijn vriend heeft 2 broers. ...
Dat vinden wij een moeilijke, hebben elk 1 broer maar willen in de toekomst graag nog eens kindje en wouden een van de twee dan vragen en eentje nu. Maar voelt ook wel rot om te kiezen... maar anders zou ik niet weten wie ik in de toekomst nog zou moeten vragen 😅

3 maanden geleden

Hier 2 meters en hebben alle 2 hetzelfde gekregen.

3 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Hier 2 meters en hebben alle 2 hetzelfde gekregen.
Dat is zo mooi. Van waar heb je alles

3 maanden geleden

Hier ook struggles. Ik schiet niet zo goed op met mijn zus, maar ik ben meter van haar kindje en ik vond het zo raar om haar dan niet terug te vragen… Hopelijk krijgen we er geen spijt van :) Ik twijfelde heel erg om mijn beste vriend te vragen… Voor mijn zus bestelden we een vaasje droogbloemen en een kaarsje met daarop de “brandende” vraag 🤭 De Peter is de beste vriend van mijn partner. Super kerel. Hij drinkt graag een glaasje whisky dus lieten we een fles Jack Daniels maken met gepersonaliseerd etiket. We hebben de vraag nog niet gesteld, wellicht volgende week!

3 maanden geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Dat is zo mooi. Van waar heb je alles
Het rompertje op Vinted gescoord, de houten box in de floralux in Ham, sleutelhanger en glas laten maken door iemand. Die blauwe zaad bolletjes op de achtergrond uit de ava en dat ronde potje is een kaars met op de deksel "wil je mijn meter zijn?" Dit heb ik online besteld

3 maanden geleden

Reactie op kiwikoetje

Zelf zijn mijn meter en peter echt familie geworden die er elke verjaardag bij waren en waar ik in vakanties ook naartoe kon. Voor mijn ouders dus extra ondersteuning en opvang. En sinds mijn papa er niet meer is (op mijn 23j) kan ik echt wel terecht bij mijn peter voor veel zaken.

3 maanden geleden

Een kaartje met armbandje van smooj (met regenboog) voor de meter en een Kaartje met armbandje met in morse 'peter'. Op beide kaartjes staat dan de vraag.

3 maanden geleden

Reactie op nadinevpl

Dat vinden wij een moeilijke, hebben elk 1 broer maar willen in de toekomst ...
Wij willen ook graag 2 kindjes en voor het tweede vragen wij dan mijn beste vriendin als meter en de beste vriend van mijn partner als peter. Staat al vast.

3 maanden geleden

Reactie op Charlotte_C

Hier ook struggles. Ik schiet niet zo goed op met mijn zus, maar ik ben met ...
Hoop het voor jullie ook. Ma zal wel goed komen. Wel leuk

3 maanden geleden

De meter was al snel beslist en gevraagd , dat is mijn zus geworden maar dan voor een peter/2e meter weten we het niet zo goed 😅

3 maanden geleden

We hebben de meter (een echte voetbalfan) een gepersonaliseerd truitje cadeau gegeven van haar favoriete ploeg. Ze was er heel blij mee ☺️. Voor de andere meter/peter zijn we er nog niet uit, dat volgt zeker nog.

3 maanden geleden

Reactie op kiwikoetje

Ik kende het fenomeen niet zo als hier maar sinds de eerste toch wel hee blij. Geen familie want die hebben al een rol in het leven van het kind maar vrienden of mensen waarbij ze terecht kunnen. Die een andere kijk hebben en die wat toe kunnen voegen. Hopelijk hebben ze er later ook wat aan, als ze het gevoel hebben niet bij ons terecht te kunnen dan hopelijk wel bij hun meter of Peter.