3 Reacties
2 maanden geleden
Hey meid.. ik snap het heel goed wat je hier schrijft.. ik heb juist hetzelfde ookal hou ik super veel van mijn kinderen en zou k ze voor geen geld van de wereld kunnen missen het is en blijft zwaar en soms mis ik de ‘oude’ mij en ik vind zowieso dat er te weinig over gesproken word want er zijn super veel mama’s die zich zo voelen!! Dit is nu mijn 4de en allerlaatste kindje daar ben ik wel heel zeker van en uit ervaring weet ik ook dat het gaat beteren hoe ouder het kindje gaat worden hoe meer ‘vrijheid’ je terug gaat voelen.. dus dit is niet voor altijd en het word allemaal makkelijker.. dat is altijd iets wat ik tegen mezelf probeer te zeggen.. ma je bent echt helemaal niet alleen hierin hoor 🤍 mama worden is super super mooi ma ook super zwaar mentaal en fysiek 💜
2 maanden geleden
Hoi, ik ken het gevoel dit heb ik dus ook wie ben ik nou eigenlijk? Ik huil soms gewoon omdat ik denk aan wat een drukte het in December gaat zijn. Ik voel een soort 2 strijd van blijdschap en stress. Je bent niet alleen ❤️
2 maanden geleden
Dankjewel voor jullie reacties ❤️ Blij dat ik niet de enige ben. Soms mis ik idd mijn vrijheid… maar tegelijk heb ik geen idee wat ik zou doen als ik vrijheid heb. Alsof ik vergeten ben wat ik ook alweer leuk vond hiervoor, wat mn interesses zijn… het zal idd wel met tijd terug komen? Maar niet altijd makkelijk.