10 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op Dino鈥檛je
Het zijn ook maar een paar druppels, niet veel. Ik dacht dat ik net af was ...
Wees blij met wat melkverlies, je lichaam maakt zich klaar voor de baby. 馃槃 ik maak me al een paar dagen zorgen omdak ik nog geen enkele druppel verloren ben en als hij beslist om binnenkort te komen dat ze hem geen eigen melk zullen kunnen geven 馃槅
茅茅n maand geleden
Reactie op lotje1994
Wees blij met wat melkverlies, je lichaam maakt zich klaar voor de baby. 馃槃 ...
Hopelijk komt het op gang eens hij er is! 馃А Nu al verliezen is geen garantie dat het dan ook effectief lukt..
Al blijft hij natuurlijk liefst nog wat zitten. Hoe gaat het met jou/jullie?
茅茅n maand geleden
Reactie op roezptoez
Hopelijk komt het op gang eens hij er is! 馃А Nu al verliezen is geen garant ...
Voorlopig status quo, dus das goed want elke dag verder is er een gewonnen. Platte rust, BMH 0,7cm nog en harde buiken wel nog, maar ik word goed opgevolgd. Ondertussen al een week in het ziekenhuis dus ik loop hier mentaal wat de muren op, ook omdat je van dag tot dag leeft en niet weet wanneer het komt 馃槄
茅茅n maand geleden
Reactie op lotje1994
Voorlopig status quo, dus das goed want elke dag verder is er een gewonnen. ...
Pfff kan ik me inbeelden! Lijkt me zo lastig en uitzichtloos ergens :( maar hoe langer hij blijft hoe beter uiteindelijk! Zal nog eventjes doorbijten zijn helaas. Trek je op aan de kleine dingen. Hopelijk krijg je af en toe eens verstrooiing. Veel courage alleszins daar... 馃崁馃檹
茅茅n maand geleden
Ik ben morgen 30 weken en heb nog geen melk verloren. Ik heb daar tot nu toe nooit bij stilgestaan en maak me ook geen zorgen. Wil wel proberen om borstvoeding te geven, maar als dat niet lukt ja dan is dat maar zo.