9 Reacties
6 maanden geleden
Amai wat een onverwachte verrassing! Iedereen beleeft het anders denk ik - hoe beleef jij het? 3 kloppende hartjes is een bijzonder wonder…
6 maanden geleden
Ik snap jou reactie helemaal, ik ben nu zwanger van een drieling ondertussen 10 weken ver. Morgen moet ik in Leuven zijn voor verdere onderzoeken. Maandag ben ik nog bij mijn gynaecoloog geweest en alles was wel in orde met hen. Ze groeien mooi en waren al heel actief. Bij ons is het ook een natuurlijk zwangerschap. Komt ineens enorm veel op je af. Alvast dikke proficiat. 🥰
6 maanden geleden
Reactie op Sterrenmannetje
Amai wat een onverwachte verrassing! Iedereen beleeft het anders denk ik - ...
Het is echt heel zot, langs de ene kant ben je superblij en is het alleen maar meer liefde maar aan de andere kant heb je 1000en vragen... hoe gaan we dat ooit klaarspelen, waar gaan de kindjes slapen, hoe gaat ons leven eruit zien, wat voor financiële impact gaat dit hebben, gaan ze alle3 gezond zijn, hoelang zal ik zwanger zijn etc etc
6 maanden geleden
Reactie op scilicat
Het is echt heel zot, langs de ene kant ben je superblij en is het alleen m ...
Begrijp ik helemaal. Ik had eventjes een tweeling tijdens deze zwangerschap. Het voelt bijzonder en tegelijk is de onbekende toekomst ook in gedachten. Ik hoop voor jou/jullie dat het goed mag verlopen. Bij mijn twee-eiige tweeling, allen in een eigen vruchtzakje is het anders verlopen. Bij echo 1 was er maar 1tje met goede hartslag. Schrijf of praat maar veel over je twijfels, maar ook over het waanzinnige wat in je gebeurt. 🍀🍀🍀