10 Reacties

3 maanden geleden

Met de kwaaltjes van zwangerschap kan deze gevoelens vele erger worden. Je moet zeker niet opletten want anderen zeggen. Ik weet niet welk er is maar uiteindelijk komt alles wel weer goed. Kan je eventueel al met iemand anders praten. Want praten helpt wel. Hopelijk niet teveel stress.

3 maanden geleden

En bij mij het piekeren is beter geworden since ik zwanger ben. Maar hangt natuurlijk van persoon tot persoon. Heb jij afleidingen die je kan doen of dingen die je tot rust maken of gelukkig maken, let daar vooral op.

3 maanden geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Met de kwaaltjes van zwangerschap kan deze gevoelens vele erger worden. J ...
Jaa is ook zo ma ze heeft me echt behoorlijk bang gemaakt en kan het gewoon zo moeilijk loslaten terwijl ik weet dat er eigenlijk niks aan de hand is en of ik er nu over ga nadenken of niet er niks gaat veranderen word echt zot van mezelf kwil mezelf echt slaan soms hahahah ik hoop gewoon dat het na de bevalling minder word!!!!

3 maanden geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

En bij mij het piekeren is beter geworden since ik zwanger ben. Maar hangt ...
Ja bij mijn vorige dochter had k ook nergens last van en nu is het juist helemaal omgekeerd… had jij ook zo erg piekeren?? Awel dat is het ook ik doe niks wat me gelukkig maakt elke dag is hetzelfde ik heb een zoontje met autisme en een beperking en een dochter van 20 maanden die hele dag met mij thuis zit ik hou zoveel van mijn kids ma tis wel heel moeilijk om zo voor mezelf te zorgen..

3 maanden geleden

Probeer er niet teveel op te letten wat zij heeft gezegd. Loslaten is echt iets heel moeilijk en heeft zeker tijd nodig. Maar zal zeker beter worden.

3 maanden geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Probeer er niet teveel op te letten wat zij heeft gezegd. Loslaten is echt ...
Ik hoop het zo hard!! Want dan begin ik te denken stel dat het niet beter word stel dat ik depri word stel dat ik zo niet meer kan leven en dan denk ik wat ben ik toch allemaaaaaal aant denken stop ermee maar die gedachten maken me natuurlijk bang en dan zit ik in een cirkel waar k niet uitkom

3 maanden geleden

Reactie op sofia85

Ik hoop het zo hard!! Want dan begin ik te denken stel dat het niet beter w ...
Normaal gezien ga je al veel gelukkiger zijn als de baby er is. Helpt jou vriend jou goed met deze gedachten. Vroeger had ik ook zo’n gedachtes en is echt zo moeilijk aan iets anders te denken. Bij mij was het vooral mijn beste vrienden die me goed steunde dat ik me erover kon zetten.

3 maanden geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Normaal gezien ga je al veel gelukkiger zijn als de baby er is. Helpt jou v ...
Jaa mijn vriend helpt me wel gelukkig en kan hem ook echt alles alles vertellen!! Ik heb soms gewoon bang dat mensen op den duur zoiets gaan hebben van is ze der weer ja? Dat ze het toch gewoon uit haar hoofd zet snap je wel wat ik bedoel.. ma ik vind het wel goed om te lezen dat het wel beter kan worden! En dat ik vooral niet de einige ben💖

3 maanden geleden

Reactie op sofia85

Jaa mijn vriend helpt me wel gelukkig en kan hem ook echt alles alles verte ...
Dat is heel goed. Zo moet je zeker niet denken, jij kan er uiteindelijk niks aan doen die gedachtes komen vanzelf. Maar begrijp je wel.

3 maanden geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Dat is heel goed. Zo moet je zeker niet denken, jij kan er uiteindelijk n ...
Nee die gedachtes zijn zo irritant ookal weet ik dat ze niet waar zijn maken ze me heel zenuwachtig.. ben blij dat je me begrijpt.. xx