15 Reacties
6 maanden geleden
Ik heb ook een maatje meer. Kan momenteel nog in mijn losse kleedjes en t-shirt. Mijn jeans waren snel te krap door opgeblazen buik. Ik zag bij Ulla Popken en C&A al grote maten zwangerschapskleding, maar momenteel nog niks gepast of gekocht.. Nog even de nipt aan het afwachten.
6 maanden geleden
Reactie op Maité87
Ik heb ook een maatje meer. Kan momenteel nog in mijn losse kleedjes en t-s ...
Hier ook losse kleedjes en tshirts! Mijn broeken passen voorlopig nog, maar binnenkort zal die zoektocht ook wel beginnen.. Hoewel ik denk dat de kans groot is dat ik vooral rokken en jurken zal blijven dragen. 😅 Jeans zijn gewoon te warm, ik geniet van dat fris briesje aan mijn benen.
6 maanden geleden
Hier ook! Wibra heeft grote maten en is tegenwoordig toch wat hipper qua kledij, heb daar ook zo fietshortjes gekocht voor onder kleedjes. Ik denk ook aan L&L en soms die one size kleedjes lukken nog 🤷♀️
6 maanden geleden
Iemand tips voor comfortabele bh’s en ondergoed tijdens de zwangerschap?
5 maanden geleden
Reactie op Tiara-27
Shein is mijn beste vriend in losse kleren, ik heb zelf normaal 46/48 en da ...
Opgepast met Shein... Ik ontdekte net dat er hormoonverstorende chemicaliën op en in hun kledij kan zitten. Zeer schadelijk, zeker tijdens een zwangerschap 😬
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/05/22/testaankoop-schadelijke-stoffen-op-kledingstukken-kinderen-shein/
5 maanden geleden
Dit is slechts een voorbeeld he. Ze hebben lang niet alles getest, mazr Shein is sowieso niet helemaal koosjer. Ook gebruiken ze milieubelastende materialen en buiten ze hun textielarbeiders uit. Zelf koop ik er ook niet vanwege de omstandigheden. Maar dat is een keuze die je zelf maakt uiteraard. En soms moeilijk te bepalen welke merken wel ethisch/ecologisch verantwoord zijn..