15 Reacties

6 maanden geleden

Oh zelfde! Ik weet echt niet waar ik wat lossere kledij moet vinden.. als iemand tips heeft :)

6 maanden geleden

Ik heb ook een maatje meer. Kan momenteel nog in mijn losse kleedjes en t-shirt. Mijn jeans waren snel te krap door opgeblazen buik. Ik zag bij Ulla Popken en C&A al grote maten zwangerschapskleding, maar momenteel nog niks gepast of gekocht.. Nog even de nipt aan het afwachten.

6 maanden geleden

Ik zit constant in mijn pyama 😂 lekker los ik zou huilen omdat ik niet weet wat aan te doen

6 maanden geleden

Reactie op Maité87

Ik heb ook een maatje meer. Kan momenteel nog in mijn losse kleedjes en t-s ...
Hier ook losse kleedjes en tshirts! Mijn broeken passen voorlopig nog, maar binnenkort zal die zoektocht ook wel beginnen.. Hoewel ik denk dat de kans groot is dat ik vooral rokken en jurken zal blijven dragen. 😅 Jeans zijn gewoon te warm, ik geniet van dat fris briesje aan mijn benen.

6 maanden geleden

Wat dacht je van jurkjes? Het wordt binnenkort mooi weer. Ook kun je tuniekjes aan doen met een paar leggings onder. Het is net waar je van houd, ik ben juist blij nu het warm wordt, dan hoef het allemaal niet zo strak.

6 maanden geleden

Shein is mijn beste vriend in losse kleren, ik heb zelf normaal 46/48 en daar is het zo easy!

6 maanden geleden

Hier ook! Wibra heeft grote maten en is tegenwoordig toch wat hipper qua kledij, heb daar ook zo fietshortjes gekocht voor onder kleedjes. Ik denk ook aan L&L en soms die one size kleedjes lukken nog 🤷‍♀️

6 maanden geleden

Reactie op eefjev1988

Hier ook! Wibra heeft grote maten en is tegenwoordig toch wat hipper qua kl ...
Aaah ja! Als je bij jurkjes kijkt van L&L zijn er een aantal geselecteerd die ook “zwangerschapstoegankelijk” zijn

6 maanden geleden

Iemand tips voor comfortabele bh’s en ondergoed tijdens de zwangerschap?

6 maanden geleden

Reactie op Joellemes1996

Ik draag momenteel nog mijn zeeman ondergoed. En wegens altijd pijn met een bh, heb ik vooral bralettes, die momenteel nog wel gaan.

6 maanden geleden

Reactie op Joellemes1996

Bh heb ik gevonden dit weekend bij Dreambaby, makkelijk met de hand te wassen en heel snel droog en zit perfect

6 maanden geleden

Hoi! Ik heb vooral al kledij op SHEIN besteld. Vandaag een shortje aangekomen en zit perfect! Mijn bh heb ik al heel snel gewisseld voor deze: carriwell maternity & nursing bra. Zit mega goed, heeft siliconen beugels. Was een verademing

5 maanden geleden

Reactie op Tiara-27

Shein is mijn beste vriend in losse kleren, ik heb zelf normaal 46/48 en da ...
Opgepast met Shein... Ik ontdekte net dat er hormoonverstorende chemicaliën op en in hun kledij kan zitten. Zeer schadelijk, zeker tijdens een zwangerschap 😬 https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/05/22/testaankoop-schadelijke-stoffen-op-kledingstukken-kinderen-shein/

5 maanden geleden

Reactie op juliette1993

Opgepast met Shein... Ik ontdekte net dat er hormoonverstorende chemicaliën ...
“Kinderen” voor zo ver ik weet ben ik geen kind😂

5 maanden geleden

Dit is slechts een voorbeeld he. Ze hebben lang niet alles getest, mazr Shein is sowieso niet helemaal koosjer. Ook gebruiken ze milieubelastende materialen en buiten ze hun textielarbeiders uit. Zelf koop ik er ook niet vanwege de omstandigheden. Maar dat is een keuze die je zelf maakt uiteraard. En soms moeilijk te bepalen welke merken wel ethisch/ecologisch verantwoord zijn..