4 Reacties

2 maanden geleden

Niks🤣🙏🏼 onze eerste baby met normaal gewicht en 52cm lengte heeft wel een maand in 50 gezeten. Voor ons twee dochtertje had ik 50 voorzien en ze paste letterlijk in niets 😕 sommige 56’s moesten we open zetten andere 56’s gingen perfect en 62 kon ze eig ook al dragen. Haar hoofdje was ook gelijk aan die van baby van 1 maand dus mutsjes gingen ook niet 🤗 vandaar bij onze derde direct 56 en 62 voorzien en dit was de juiste keuze, voor onze vierde heb ik ook enkel 56 en 62 voorzien! 😍

2 maanden geleden

Ik heb 4 pyjama’s liggen (alle 4 2ehands gekregen) in maat 50. Dan heb ik 2 boxpakjes nieuw gekocht in maat 50 (action & zeeman) & ik zou nog kijken voor 2 extra via vinted. Ik denk van 56 ook een 4-tal stuks te kopen (pyjama’s en boxpakjes). Verder hebben we al veel kleren vanaf 62/68 die we 2e hands kochten of ook gekregen hebben 😊

2 maanden geleden

Ik heb op dit moment in maat 50: - 2 rompertjes - 2 boxpakjes - 1 pyjama Maat 56 dan ‘veel’ meer. Vind het zelf ook supermoeilijk om in te schatten. 👀 Ik luister hier dus ook even mee naar de ervaren mama’s 😅

2 maanden geleden

Dit is tot nu toe alle pakjes van 50-56-62. Ga ze vandaag per maat leggen en dan zie hoe of wat! Als geboortepakje heb ik gewoon een pyjamaatje in velour.. wel in maatje 50 - maar van Kiabi, mijn collega’s lieten weten dat deze aan de iets ruimere kant zijn, dus ga het mij erop wagen! 🤭