Hey hey, ik ben 27w zwanger en heb sinds 2 weken extreem veel last van maagzuur. Het begint id namiddag steeds op te komen, ik neem dagelijks 1 tot meer gaviscons en let heel erg op men eten. Niet te laat eten, kleine porties etc. Toch blijft het steeds terugkomen, zeker als ik savonds in men bed ga liggen. Ik heb nog nooit last gehad van maagzuur in men leven, heel irritant kwaaltje 🥴🤮 Zijn er hier nog die hier last van hebben? Hebben jullie tips? Misschien iets anders dan Gaviscon dat jullie gebruiken? Merci!!!
Hier ook last van sinds deze week :( let ook op kleinere porties, geen zure of vettige dingen, … maar vrees dat het los daarvan gewoon een kwaal is die we zullen moeten ondergaan 🥺
Zelfde heb hier ook last van, vanacht bijna niet kunnen slapen ervan heel irritant, let ook op alles wat ik eet of drink maar valt denk ik niet veel aan te doen dan het doorstaan
Bij met is het iets beter als ik niet volledig plat lig en op mijn linkerzij ga liggen. Het is een stuk erger als ik vettig gegeten heb of iets bruisend heb gedronken voor ik ga slapen. Ik neem ook gaviscon, dat helpt wel. Maar voor de rest is het helaas een kwaaltje dat erbij hoort denk ik. Laatste loodjes zeker?
Hier ook, riopan helpt ook langs geen kanten. Als het ‘s nachts echt niet gaat, plooi ik mijn zwangerschapskussen samen en leg hem achter mijn rug zodat ik rechtzittend kan slapen 😅
Ik ben nu 24w5+ en ook extreem. Ik probeer veelvoudig bukken te vermijden, let op mn eten en drinken, gaviscon en vooral veel kussens in mn rug om te slapen in bed zodat ik niet plat lig