12 Reacties
12 dagen geleden
Wij gaan eerst proberen zonder! Mijn schoonzusje heeft een luieremmer en die eindigt uiteindelijk toch ook op het terras vanwege de geur, dus dan gooien wij de luiers wel gewoon in de vuilbak en zetten we die telkens zo snel mogelijk buiten. 😄 Wordt nog een beetje trial en error hier 🤪
12 dagen geleden
Wij hebben een luieremmer gekocht waar een universele vuilzak in kan, niet eentje met specifieke navullingen.
Ik was eerst ook niet van plan een grote te zetten beneden en de pamper gewoon in de vuilbak onder de pompbak te doen elke keer, maar lijkt mij toch niet echt praktisch. Wij hebben maar 1 gekocht, enkel voor naast de luiertafel beneden, omdat we hem daar het meeste zullen verschonen.
12 dagen geleden
Dankjulliewel allemaal! Wij hebben dus eentje gekregen gratis bij de persoon waar we onze verzorgingstafel hebben gehaald (2de hands). Het is een Tommee Tippee Sangenic. Maar ik vind die vuilzakjes nu precies heel duur, dus vandaar mijn initiele vraag. Ga het dan toch eens testen als ik jullie reacties lees. 😊
12 dagen geleden
Reactie op Sara1818
Dankjulliewel allemaal! Wij hebben dus eentje gekregen gratis bij de persoo ...
Hier ook de tommee tippee. Omdat ik zo al weet dat het anders toch gaat ruiken en dat weer een extra klusje is dat we zo kunnen vermijden 😆 als de luieremmer zelf nog geur zou doorlaten, kan hij ook nog buiten aan de achterdeur staan denk ik. Het zal inderdaad voor een stuk trial and error zijn.