29 Reacties
3 maanden geleden
Wij hebben een vriendinnengroepje waarmee we maandelijks bij elkaar afspreken. Het was maandag aan m’n zus om vet bij haar thuis te doen. M’n zus is meter van ons meisje… 💗 ze had echt haar best gedaan om zelf hapjes te maken. Ik vroeg of de tomaat van de bruschetta gewassen was en dat was niet zo… ik was plots super emo omdat ik alleen maar van de kaasjes kon eten 🥺🥺🥺
Ik dacht; waw… wat voor een dramaqueen ben ik opeens 😂😂😂
Ze heeft achteraf wel speciaal voor mij nog verse slagroom staan kloppen voor op het ijsje haha
3 maanden geleden
Reactie op Justine96
Wij hebben een vriendinnengroepje waarmee we maandelijks bij elkaar afsprek ...
Oh herkenbaar. Ik was onlangs op een feestje bij bevriend homo-koppel, het startte al om 16u in de namiddag. Als hapje was het een assortiment gedroogde ham, voorgerecht was borden vitello tonato en carpaccio en als hoofdgerecht cote à l’os. Echt… ik stond op puntje wenen omdat ik zo’n honger had en vooral ook om het feit dat ze er echt 0,0 rekening mee gehouden hadden (we waren met +- 15 man aanwezig) 🙈
3 maanden geleden
Reactie op Justine96
Oh dat is zo triest 🥺🥺 wat heb je dan gedaan?
Honger geleden, (niet zo) subtiele hints gegeven of ze niks anders hadden en dan bij het hoofdgerecht mij gesmeten op de krieltjes en groentjes 🙈 ze waren dan stukjes cote à l’os aan het uitbakken voor mij terwijl ik had gezegd dat ze dat niet moesten doen omdat ik dat eeeeeecht zonde vind van het vlees. Maarja ‘k kreeg dan toch van die smakeloze schoenlappen in mn bord die ik echt met veel tegenzin deels heb opgegeten… 🙊 En dus wetende dat zijn ouders een beenhouwerij hebben op 200m van waar het feestje was 🫠 ging bijna zelf achter mn vlees wandelen 😂
3 maanden geleden
Reactie op Tenhaeghendoorn
Honger geleden, (niet zo) subtiele hints gegeven of ze niks anders hadden e ...
Oh nee, hier zou ik ook echt om huilen als blijkt dat er helemaal geen rekening wordt gehouden met mij terwijl ik de rest zie smullen - wetende dat er op 200m een beenhouwer is 😂. Ik begrijp niet waarom ze dat zelf niet voorstelden toen ze al bij de hapjes en voorgerecht zagen dat je niet mee kon eten. 🫠 We zouden een grote bijeenkomst van de december-club moeten organiseren met pregnancy-proof food. 🤤
3 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Oh nee, hier zou ik ook echt om huilen als blijkt dat er helemaal geen reke ...
Ja ik vond het eigenlijk ook echt wel wat ongepast van hen 🙈 was allemaal zo tiptop in orde, ober aan huis die heel de middag bedienen, bloemist die tafel had ingekleed, … maar een beetje brood voorzien bij het voorgerecht of witte pens op de bbq was er teveel aan. Nu ja, denk dat zij er gewoon minder in die wereld van zwangere vrouwen zitten en minder aan denken. 🙊 Volgend jaar trouwen ze en ga ik ALLES opeten 😂