29 Reacties

3 maanden geleden

- omdat ik sla vergeten was van de winkel 🫣 - omdat mijn partner zei dat dik en zwanger hetzelfde is 🫠 - omdat ik om 20:30 plots een croissant wou (ik heb er nog gevonden!)

3 maanden geleden

Vandaag al 2x omdat me collega’s begonnen over het feit dat ik eind deze maand daar stop met werken. Is trouwens me eigen keuze om te stoppen op me huidige werk.

3 maanden geleden

Ik al 2x omdat ik honger had 🙊

3 maanden geleden

Reactie op meganneke

- omdat ik sla vergeten was van de winkel 🫣 - omdat mijn partner zei dat ...
Uw partner zou mij precies ook doen wenen als ik dat zo hoor 😂

3 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Vandaag al 2x omdat me collega’s begonnen over het feit dat ik eind deze ma ...
Dat is omdat je ze zal missen! 😁 Wel lief eigenlijk.

3 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Dat is omdat je ze zal missen! 😁 Wel lief eigenlijk.
Ja, heb er altijd heel graag gewerkt. Maar voelde me zo “belachelijk” om te wenen in de winkel 😅 en om het nóg erger te maken… ik was het vanavond aan me vriend aan het vertellen (in de Pizza Hut) en zei dat ik het echt ga missen en het niet leuk vind om vanaf nu komende twee weken regelmatig afscheid al ga moeten nemen van collega’s die in verlof gaan en/of niet veel uren moeten werken volgende week/niet de uren moeten werken die ik moet werken en ik begon dus wéér te wenen. En dit was vlak voor ze kwamen om de tafel op te ruimen 🤣 Het was niet zo’n goeie dag dus.

3 maanden geleden

En de opmerkingen waren dan ook nog eens heel onschuldig: - een collega die net terug is uit verlof zei “wanneer was weer je laatste dag? Want het begint dichterbij te komen. Je zal wel nog langskomen he” - een collega vroeg hulp bij de reorganisatie van een rek, mijn baas stond er ook bij en ik gaf mijn mening + de reden & mijn baas zei “zo goed bedacht, jammer dat je bijna stopt” en me collega was het daarmee eens

3 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Ja, heb er altijd heel graag gewerkt. Maar voelde me zo “belachelijk” om te ...
Awkward voor de persoon die kwam afruimen, die zal ook gedacht hebben dat er drama aan de hand was 😅😂

3 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Awkward voor de persoon die kwam afruimen, die zal ook gedacht hebben dat e ...
Inderdaad! Die vroeg ook of het ging met me en ik lachend ja zeggen, met betraande ogen 🤣

3 maanden geleden

Ik overlaatst op een BBQ bij ons thuis omdat ik de camembert die ik op de BBQ had laten smelten tijdens het afhalen had laten vallen in de schaal waar die in moest liggen. Maar alle kaas was dus uit het potje gelopen waarin die op de BBQ lag, en ik wilde dat die dus mooi in dat potje kon gepresenteerd worden met broodjes rond, wat dus niet meer lukte... Dus begon ik kei hard te wenen uit teleurstelling 🙈 Uiteindelijk kon iedereen er mee lachen en was de kaas wel super lekker, gelukkig... Enkel ik voelde me enorm teleurgesteld en gefaald hahahaha (te belachelijk voor woorden eigenlijk)

3 maanden geleden

Een paar dagen geleden wilde mijn partner op YouTube wat filmpjes opzoeken over borstvoeding en de eerste maand van een geboren baby etc. Tijdens het filmpje over de borstvoeding begon ik kei hard te wenen (ik denk omdat ik al die babies zag en ik me realiseerde dat onze meisjes binnenkort ook aan mijn borst zullen liggen...) en ik wilde het verdoezelen, maar mijn partner had het door en moest er kei hard mee lachen 🤣 "Waarom ween je nu?", vroeg hij... Ik had zelf geen idee eigenlijk hahaha😅🤣 en kort erna begon ik weer melk te lekken uit m'n borsten, gezellig 🙈

3 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Een paar dagen geleden wilde mijn partner op YouTube wat filmpjes opzoeken ...
Zowel je ogen als jouw borsten lekten! 😂😂 Wel heel herkenbaar: niet eens weten waarom ik eigenlijk aan het wenen ben. Hetzelfde met jouw camembert-verhaal: waarom in godsnaam zouden we voor zoiets wenen? Maar op dat moment overvalt alles je gewoon en moeten die tranen eruit. Maar goed dat het alsnog gesmaakt heeft! 🤤

3 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Zowel je ogen als jouw borsten lekten! 😂😂 Wel heel herkenbaar: niet eens ...
🤣 klopt! Zo zijn er echt bijna dagelijks van die stommigheden waarvoor ik spontaan begin te wenen😅 ik merk wel dat het erger wordt met de weken... In het begin (eerste helft van de zwangerschap ) had ik niet echt zoveel last van als nu

3 maanden geleden

Wat een leuk topic! Hier omdat ik graag chocolade wou eten, mijn vriend me chocolade geeft, maar het niet de juiste was 😅. Ook omdat ik ons kindje nu vaak voel schoppen maar eens mijn vriend voelt alles stil wordt 🥲

3 maanden geleden

Gisterenavond moest ik wenen toen ik de baby voelde schoppen en het nog altijd zo onwerkelijk voelt dat we over een paar maanden een gezinnetje van drie zullen zijn 🥺 Dus niet echt uit verdriet , maar wel emotie. Ik ben zeker ook wel irrationeel kwaad geweest op mijn vriend toen hij het foute appelsiensap uit de winkel had meegebracht (ik heb echt heel veel zin in fruitsap s morgens tegenwoordig 😜). Ik had ook wel niet duidelijk gezegd welke ik wilde (met pulp).

3 maanden geleden

Reactie op marbieke

Wat een leuk topic! Hier omdat ik graag chocolade wou eten, mijn vriend me ...
LOL, hahahah, jouw huilbui en die van Faye_ komen wat overen; iets willen eten/drinken, het krijgen maar dat het dan niet specifiek het juiste is waar jullie goesting in hadden. 😂 Aaah, hoe schoon is het leven toch als zwangere vrouw! Onze partners moeten toch ook soms denken ´wtf moet ik hier mee aanvangen, hoe moet ik die troosten??´🤣

3 maanden geleden

Toen ik al de babykleding gewassen had en buiten had gehangen op het droogrek, ik wakker werd van een powernapke en zag dat het aan het regenen was 🥹😂. Kon ik opnieuw beginnen..

3 maanden geleden

Reactie op julie1998

Toen ik al de babykleding gewassen had en buiten had gehangen op het droogr ...
Oh neeee 😬😨 Daar zou ik ook om huilen zonder alle extra hormonen van de zwangerschap. On the bright side: ze zullen wel extra proper zijn na een 2de wasbeurt! 😁

3 maanden geleden

Ik wou kruidnoten van de AH en ik vond geen

3 maanden geleden

Ik ween ook als mijn kledij niet juist aanvoelt. Maar mijn autisme helt daar ook niet echt mee 😂 maakt alles erger als het niet juist is zoals ik wil