36 Reacties

één maand geleden

Op 31+6d ligt hij bij mij met zn hoofdje al naar beneden kijken naar mijn rug. Ze zei dat ze vooral op de volgende echo dit wou zien (dus op 36w)

één maand geleden

Ik ben 28w en ze laf bij de vorige echo ook in stuit. Gynaecoloog zei toen: het wordt wel stilletjes aan tijd dat ze gaat draaien.. sindsdien is mijn google zoekbalk history alleen maar vragen over stuit en uitwendig draaien enz. Maar overal lees ik dat het allemaal nog tijd heeft. 😅 Komt goed!

één maand geleden

Reactie op Lau005

Ik ben 28w en ze laf bij de vorige echo ook in stuit. Gynaecoloog zei toen: ...
Bij ons is ze ook vanzelf gedraaid, heb zo een paar dagen oefeningen gedaan op de bal en in de zetel, maar geen flauw idee of dat geholpen heeft. 'T komt inderdaad wel goed hoor!

één maand geleden

Hey hier ook stuit liggen + te groot. Ik moet nu ook zelf oefeningen doen om hem te doen draaien, binnen twee weken moet ik terug naar de gynaecoloog en als hij dan niet gedraaid is gaan ze hem uitwendig proberen draaien 😵‍💫 super veel stress hiervoor

één maand geleden

Je moet je geen zorgen maken de baby kan nog draaien tot 36 weken. Je kan ook altijd tegen het einde proberen zelf te laten draaien of gynaecoloog maar dit kan wel zeer doen. Maar je moet je zeker geen zorgen maken

één maand geleden

Ben gisteren op controle geweest en is inderdaad gedraaid!🥰

één maand geleden

Heb het gevoel dat ze terug gedraaid is.. ook al voel ik beweging boven aan mijn buik.. begin ik toch te twijfelen🥺

één maand geleden

Hier een sterrenkijker die met zijn voetjes dichtbij zijn hoofd ligt 🙈🥰

één maand geleden

Reactie op Laurah5

Hier een sterrenkijker die met zijn voetjes dichtbij zijn hoofd ligt 🙈🥰
Hier ligt ze net hetzelfde, zaterdagochtend terug op controle dus eens benieuwd hoeveel ze nog gedraaid is of ze nog steeds zo ligt 🤭

één maand geleden

Reactie op Nicky x

Hier ligt ze net hetzelfde, zaterdagochtend terug op controle dus eens beni ...
Spannend!

één maand geleden

31w... en ze is terug in stuit gedraaid...beentjes beneden.🙄 Maar nog plaats en tijd genoeg gelukkig.

één maand geleden

Reactie op Laurah5

Spannend!
We hebben het geluk dat ze goed gedraaid is en mooi klaar ligt tegen de bevalling🥰

één maand geleden

Reactie op Nicky x

We hebben het geluk dat ze goed gedraaid is en mooi klaar ligt tegen de bev ...
Donderdag lag ons kindje nog steeds in sterrenkijker. Heeft nog maximum 7 weken om zich te draaien

één maand geleden

Net terug van gynaecoloog voor 32 weken echo en baby is dan toch gedraaid met hoofdje naar beneden. Hij was al een hele week aan het proberen heb ik het gevoel (pijnlijke/gekneusde buik als gevolg). De acrobatische oefeningen van de kiné hebben dan toch geholpen 😁 Hopelijk blijft hij nu zo liggen, dat vergroot weer de kansen op een badbevalling 🤞🏻 Succes aan iedereen die nog met een dwars of stuit kindje zit!

één maand geleden

Vorige zwangerschap lag mijn dochter stuit en is nooit gedraaid, werd een keizersnede. Nu op 32 weken wel met hoofdje naar beneden dus voorlopig is een normale bevalling nog mogelijk.