36 Reacties
één maand geleden
Reactie op HanckChar
Hier 30 weken en ook stuit. Hoever ben je? De meeste kindjes draaien vanaf ...
31 weken.. sorry vergeten bij te zetten🙈
één maand geleden
Ik ben 31 weken en op 30 weken lag ze ook nog stuit. Ik voel haar wel ontzettend veel draaien, denk dat ze nog alle plaats heeft en deze optioneel wil benutten 🙈 de gynaecoloog zei dat ze nog voldoende tijd heeft om te draaien.
Mijn zus haar kindje is op 38 weken nog gedraaid dus ik heb er nog goede moed in voor mijn kleine meid 🥰
één maand geleden
Reactie op Bo Jelle
Hey, geen idee wat stuit is, maar onze kleine man lag bij 28w met zen hoofd ...
Stuit is dat de billetjes naar beneden liggen
één maand geleden
Reactie op BabyPookie
Ik ben 31 weken en op 30 weken lag ze ook nog stuit. Ik voel haar wel ontze ...
Laten we hopen dan🤞🙈
één maand geleden
Ik snap je, want ik voel net hetzelfde. Hier pas 28 weken, maar de baby ligt al de volledige zwangerschap in stuit. Ik begin te vrezen dat ze gewoon liefst zo ligt en zo zal blijven liggen. Maar geen reden tot paniek idd, in theorie hebben ze nog tijd genoeg om te draaien. 🤞
één maand geleden
Reactie op Emily234
Ik snap je, want ik voel net hetzelfde. Hier pas 28 weken, maar de baby lig ...
Hier ook al hier de zwangerschap da ze nooit met het hoofdje naar beneden ligt.. buiten 1 keer ma dan lag ze in een sterrenkijker positie..
één maand geleden
Reactie op Davina Pitt
Hier ook al hier de zwangerschap da ze nooit met het hoofdje naar beneden l ...
De gynaecoloog vertelde me deze morgen dat ze pas vanaf 36 weken overwegen om uitwendig te keren. Maar daarvoor laten ze je eerst nog oefeningen doen thuis die het draaien kunnen bevorderen. Tot dan is het geduldig afwachten… de baby zal beslissen wat er gebeurd.
één maand geleden
Bij mij ook, als ze niet draait ga ik in week 34 naar osteopaat en voetreflexologe ervoor. Heb gisteren al yogaposities geprobeerd, maar ze ligt nog hetzelfde voel ik. Het probleem is alleen dat mijn volgende echo pas na die 34 weken is, dus ik ga morgen even het ziekenhuis bellen om te vragen of ze dan een extra check kunnen doen.
één maand geleden
Reactie op nadinevpl
Bij mij ook, als ze niet draait ga ik in week 34 naar osteopaat en voetrefl ...
Welke yogaposities heeft u hiervoor gedaan als ik vragen mag?
één maand geleden
Reactie op Davina Pitt
Welke yogaposities heeft u hiervoor gedaan als ik vragen mag?
Goh ken de officiële namen niet, maar als je op YouTube 'yoga spinning babies' intypt vind je normaal oefeningen. Allemaal oefeningen waarbij je vanaf je bekken ondersteboven hangt (niet comfortabel 😅). Mijn kine was vooral overtuigd dat de ostheopaat ging kunnen helpen omdat die bepaalde plekken losser kunnen krijgen en druk kunnen weg halen waardoor de baby zich draait.