4 Reacties

6 maanden geleden

Ik had zondag (op 8w2) ook enkele keren bruine afscheiding in inlegkruisje. Ging maandag bellen mocht het aanhouden of naar bloed overgaan, maar het was dan al gestopt. Als je het opzoekt kan het onschuldig zijn. Vb bloedvaatje die gesprongen is bij niezen/hoesten/iets heffen… mocht het lang aanhouden zou ik wel even bellen, maar kan dus onschuldig zijn.

6 maanden geleden

Hier zelfs helderrood gehad maar was een bloedklonter id baarmoeder. En enkele dagen bruine afscheiding erna. Is normaal zeiden ze oa oprekken vd baarmoeder kan scheurtjes geven etc.

6 maanden geleden

Net wnr ik het hier getypt had dat ik geen bruinverlies meer had sinds zondag, vandaag dan toch weer wat bruine klontertjes. 👀Gebeld naar gynaecoloog en mocht nog langsgaan. Alles was oké en een heel beweeglijk vruchtje gezien. Bruinverlies was ook te verklaren aangezien ze wat vocht zag zitten waar het ingenesteld was. Dus kan er nog wat last van hebben zei ze. Zolang het maar niet overgaat naar rood bloed.

6 maanden geleden

Hier ook bruinverlies gehad op 9 weken, naar spoed geweest in alle paniek en alles was nog in orde. Blijkbaar kom dat veel voor :)