26 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op elighes
Bij mij is het omgekeerd, eventjes heel erg real zijn. Mijn vriend en ik he ...
Oh ik ben toch even opgelucht om dit te lezen en dat het niet enkel hier is.
Ik respecteer het natuurlijk ook dat mijn vriend het wat raar vind en zijn libido precies helemaal verdwenen is. Maar daardoor loop ikzelf jammergenoeg regelmatig wat chagrijnig rond 😬😅
Dus ik zal toch blij zijn als onze dochter er is, alleen al om ons seksleven terug te krijgen🤭
2 maanden geleden
Reactie op Justine96
Hahaha de mijnen dacht ook eerst zo. Denk dat je vriend niet alleen is :))
Ik sluit mij aan bij jullie beide: hier ook al maanden geen seks gehad, omdat mijn partner het vreemd vindt om seks te hebben terwijl de baby in de buik zit. "Ik ga toch geen seks hebben met ons kindje erbij?" 😅
Nu op doktersbevel geen betrekking meer, dus we lachen er om dat we geen seks hebben.. maar heel eerlijk toegegeven: door de veranderingen van mijn lichaam begon ik heel onzeker te worden en wou ik net dat hij liet zien dat hij me nog steeds aantrekkelijk vond. In mijn hoofd is dat dan door middel van seks. Dus werd ik er alleen maar onzekerder van doordat hij geen initiatief nam, of inging op mijn initiatieven.
Ach, we zien wel wat het geeft 6 weken na de bevalling. 😅 Dan kunnen we deze topic opnieuw openen!