26 Reacties

2 maanden geleden

Jep zelfde bij mij, voor de zwangerschap besprong ik men man elke dag en nu als ik er aan denk of als hij vraagt van liefje gaan we eens een intieme avond hebben dan denk ik van euh 😅 moet dit ik heb er geen behoefte laat staan zin in, maar ik gun het hem wel en soms komt het wel terug in opvlakkeringen dat ik hem dan bespring maar jah soms is het 3w droog bij hem, gelukkig vind hij dat allemaal ok en snapt hij het wel

2 maanden geleden

Die buik zit gewoon giga in de weg & is niet comfortabel 😂 gelukkig heb ik een man met een laag libido 🤭

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

Die buik zit gewoon giga in de weg & is niet comfortabel 😂 gelukkig he ...
Gelukkig wel, toen ik men man leerde kennen had hij een laag libido maar ik een hoog libido, ik heb hem zoveel gek gemaakt met vraag naar S* en na een jaar eindelijk kwam zen libido op gang en dan werd ik zwanger 😅 en is hij de gene die men hoofd eraf zaagt voor S* en dan zeg ik nu weet je hoe ik me voelde in het begin als ik je kende 😁 dan zegt ie das nie het zelfde das nie eerlijk

2 maanden geleden

Mijn libido schoot de lucht in met de start van het 2de trimester, maar ik merk ook dat het een beetje aan’t weg ebben is 🫢

2 maanden geleden

Reactie op LoreBaby

Mijn libido schoot de lucht in met de start van het 2de trimester, maar ik ...
Same

2 maanden geleden

Reactie op Bo Jelle

Gelukkig wel, toen ik men man leerde kennen had hij een laag libido maar ik ...
Hahahahahhaa de duts 🤭🤭🤭 Ik boel me er soms schuldig over dat ik er nu geen zin in heb & dan zeker nu we opreis zijn (wanneer het juist enorm de moeite is) maar dan denk ik ‘ik moet er normaal achter zagen, dus tgaat er nie op aankomen’ 🤭😂😇 Sowieso is een relatie meer dan s*** dat heb ik nu wel al geleerd door het samen zijn mer iemand met een laag libido haha maar als je niet zo denkt, kan ik me wel Inbeelden dat dat soms een issue kan zijn 🥺

2 maanden geleden

Hier ook hoor. En als ik dan denk ‘vanavond zal ik eens extra moeite doen’, dan kruipen we in bed en ben ik zo moe dat ik gewoon wil slapen 😂

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

Hahahahahhaa de duts 🤭🤭🤭 Ik boel me er soms schuldig over dat ik er nu g ...
Ja indd een relatie is meer dan S* en dat ben ik ook te weten gekomen tijdens men zwangerschap want soms kon ik kwaad zijn als hij me afwees omdat ik bang was ben ik wel goed genoeg voor hem maar toen hij me alles uitlegde van wat er voor mij gebeurt is heb ik me er bij neer gelegt, ik voel me ook schuldig maar ik ben blij dat men man het snapt en niet kwaad wordt ook al kan ik er nieks aan doen nu ben ik wel blij dat ik men man heb in men leven

2 maanden geleden

Bij mij het omgekeerde. Het is wel iets minder gegaan maar niet volledig. Maar is normaal dat sommige door de hormonen weg zijn of hetzelfde of iets minder worden.

2 maanden geleden

Reactie op Sgyb

Hier ook hoor. En als ik dan denk ‘vanavond zal ik eens extra moeite doen’, ...
Haha dit 🙈😅

2 maanden geleden

Mijn libido is nog steeds hetzelfde. Vindt het alleen lastig als hij bovenaan wilt, want dan ligt hij echt op mijn buik. En dat is nu enorm zwaar om te verdragen.

2 maanden geleden

Hier hetzelfde, heb sws wel een hoog libido, dus we vrijen echt wel een paar keer per week. Alleen moeten we nu meestal hetzelfde standje doen aangezien die dikke buik in de weg zit. Ik mis het wel dat hij van boven kan en de vrijheid van te doen hoe je het wilt 🙈 Nog 12 weekjes en ze is er. Dan heb ik mn lichaam ff terug. Mss niet erg lang want we hebben beslist om nog 1 x zwanger te worden 😂😅

2 maanden geleden

Hier ook.. Normaal ben ik diegene met een hoog libido en lukt het voor mijn man niet. Nu lukt het voor mij niet en het is best oké momenteel, zolang we nog af en toe eens lekker in bed knuffelen of in de zetel.

2 maanden geleden

Bij mij is het omgekeerd, eventjes heel erg real zijn. Mijn vriend en ik hebben haast geen seks meer gehad sedert ik zwanger ben. Echt al maaaaaanden geleden. Hij vindt het raar om dit te doen met zijn zoon in mijn buik en voelt beetje verkeerd aan voor hem. Dus forceer ik hem zeker ook niet en respecteer ik zijn keuze. Voorspel doen we wel maar daar blijft het bij. Soms vind ik dat wel jammer

2 maanden geleden

Reactie op elighes

Bij mij is het omgekeerd, eventjes heel erg real zijn. Mijn vriend en ik he ...
Hahaha de mijnen dacht ook eerst zo. Denk dat je vriend niet alleen is :))

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

Hahaha de mijnen dacht ook eerst zo. Denk dat je vriend niet alleen is :))
Ja zeker en vast, daarmee ik respecteer ook en kga hem ook niet dwingen als hij dat raar vindt. Moja komt wel goeeeed

2 maanden geleden

Reactie op elighes

Ja zeker en vast, daarmee ik respecteer ook en kga hem ook niet dwingen als ...
Ik zei; straks wordt ze geboren met een gat in haar hoofd 😂😂😂

2 maanden geleden

Maar ook gewoon even: hoe oncomfortabel is het om nu seks te hebben 😅

2 maanden geleden

Reactie op JN

Enorm!!

2 maanden geleden

Reactie op JN

Zwangerschapskussen is daarbij mn beste vriend 😅