16 Reacties

3 maanden geleden

Hey ik heb ook een topic geopend over jongensnamen. Wij geraken er ook nie aan uit 😅. Meisjesnamen: Marie, Axelle, Anna, maar uw namen die je hebt genoemd zijn ook heel mooi 😍

3 maanden geleden

Olivia 😍

3 maanden geleden

Reactie op mom٠of٠2

Olivia 😍
Die stond heel lang op onze nummer 1, maar horen we wel vaak nu, maar dat moeten we ons eigenlijk niet aantrekken 🫣😍

3 maanden geleden

Reactie op Babs2024

Hey ik heb ook een topic geopend over jongensnamen. Wij geraken er ook nie ...
Dank je voor de namen! ❤️

3 maanden geleden

Mila 💖

3 maanden geleden

Reactie op Mieks_24

Die stond heel lang op onze nummer 1, maar horen we wel vaak nu, maar dat m ...
Inserdaad! Ik vind het een hele mooie, leuke en stoere naam 💕

3 maanden geleden

Ik vind namen als Lily, Ellie, Estée, Rianne, Stella of Briëlle wel mooi, en niet zoveel voorkomend! ☺️

3 maanden geleden

Mijn favoriet was Ruby 💗 maar dat wordt het hier dus niet 🤭 Daarnaast stond nog op ons lijstje (ook namen die we niet gekozen hebben) Stella & Billie

3 maanden geleden

Reactie op Justine96

Mijn favoriet was Ruby 💗 maar dat wordt het hier dus niet 🤭 Daarnaast st ...
Waaah, Mijn favoriet was ook Ruby ! Ging tussen die en de naam die het uiteindelijk geworden is. 🥹

3 maanden geleden

Zouden wij een meisje gehad hebben ging het Éloïse zijn ☺️

3 maanden geleden

Reactie op LoreBaby

Waaah, Mijn favoriet was ook Ruby ! Ging tussen die en de naam die het uite ...
Echt? Hehe kom je niet veel tegen he… was echt met pijn in m’n hart dat ik het moest loslaten 🤭

3 maanden geleden

Ik ben fan van al je eigen suggesties! En benieuwd of je ook nog jongensnamen op je lijstje hebt 🙈. Otis stond hoog op mijn lijstje, maar kan niet voor mijn vriend 😊

3 maanden geleden

Reactie op Justine96

Echt? Hehe kom je niet veel tegen he… was echt met pijn in m’n hart dat ik ...
Ooo hier ook wel. M’n man vond de andere beter.. En ondanks de gekozen naam m’n eerste favoriet was, moet ik toch wel weer aan ‘t idee wennen!

3 maanden geleden

Reactie op Maité87

Ik ben fan van al je eigen suggesties! En benieuwd of je ook nog jongensnam ...
Otis stond ook op mijn nummer 1. Maar mijn man ging niet akkoord. En nu gaan we de Franse toer op. Maar Otis vind ik ook zo mooi🙈En dat loslaten is moeilijk he.

3 maanden geleden

Reactie op Maité87

Ik ben fan van al je eigen suggesties! En benieuwd of je ook nog jongensnam ...
Voor een jongen vond ik Charlie ook wel mooi, en Archie. Mocht het Otis niet geworden zijn, werd het wellicht Owen 😘

3 maanden geleden

Reactie op Mieks_24

Voor een jongen vond ik Charlie ook wel mooi, en Archie. Mocht het Otis nie ...
Haha, Charlie en Archie stelde ik ook al voor!! Maar vriendlief is niet voor de Engelse namen 🥲.