12 Reacties

6 maanden geleden

Ik draag momenteel geen lenzen, maar las wel dat je ogen droog/droger kunnen worden bij zwangerschap.

6 maanden geleden

Herkenbaar! Ik draag er ook en heb ook last, vooral doordat mijn ogen droger zijn. Ik heb druppeltjes in mijn handtas zitten. Die werken niet altijd, maar geven toch tijdelijke verlichting 🤭

6 maanden geleden

Reactie op Charlotte_C

Herkenbaar! Ik draag er ook en heb ook last, vooral doordat mijn ogen droge ...
Welke druppeltjes heb jij? Ik draag maandlenzen en normaal kan ik daar bijna 2 maanden mee doen (ja, ik weet het, eigenlijk mag dit niet 🤭) maar nu lukt het zelf niet om die ene maand ze volledig uit te dragen.

5 maanden geleden

Ik verdraag ze ook niet meer en ik draag ze ook al 15 jaar. Ik ben gewoon overgestapt naar een bril.

5 maanden geleden

Daglenzen gebruiken🤗ik heb er voor droge ogen, niks van last.

5 maanden geleden

Reactie op lacerise12

Daglenzen gebruiken🤗ik heb er voor droge ogen, niks van last.
Ik draag maandlenzen omdat ik nooit een bril draag, om dan over te schakelen maar daglenzen wordt dit een zeer grote kost…

5 maanden geleden

Reactie op DagmarB

Ik draag maandlenzen omdat ik nooit een bril draag, om dan over te schakele ...
Ik draag ook nooit een bril. Maandlenzen kan ik gewoon niet verdragen met mijn droge ogen en waslijst aan allergieën. Heb het enkele maanden geprobeerd en kwam bij mij duurder uit omdat ik veel vroeger moest vervangen.. op internet gezocht en vergeleken en prijs vast relatief mee tov bij de opticien ;-) en zijn er nochtans van een ‘duur’ merk.

5 maanden geleden

Reactie op lacerise12

Ik draag ook nooit een bril. Maandlenzen kan ik gewoon niet verdragen met m ...
Welk merk gebruik jij nu dan?

5 maanden geleden

Reactie op DagmarB

Welk merk gebruik jij nu dan?
Deze 😉

5 maanden geleden

Reactie op lacerise12

Ik draag ook nooit een bril. Maandlenzen kan ik gewoon niet verdragen met m ...
Op welke site bestel je ze?

5 maanden geleden

Reactie op lacerise12

Deze 😉
Ow ik zie het pas.

5 maanden geleden

Reactie op alae-nour

Ow ik zie het pas.
Vision direct