10 Reacties

2 maanden geleden

Steunkousen kunnen helpen bij een lage bloeddruk.

2 maanden geleden

Gynae gaf mij de tip om af en toe iets gezouten te snacken tegen lage bloeddruk. Ik heb altijd gezouten cashewnoten bij

2 maanden geleden

Zoals eerder vermeld: Steunkousen, zout en veel water kunnen helpen. Meer kunnen ze niet doen tegen lage bloeddruk helaas 🥲 Same problem here..

2 maanden geleden

Zien dat je je ijzer inneemt met iets vitamine c houdend (sap, fruit) en uur voor/ na geen koffie of zwarte thee of melkproducten. Verder zoals hieronder, kan helpen. Genoeg water drinken ook.

2 maanden geleden

Ik heb ook altijd een lage bloeddruk.. vervelend he, doet je ook super moe voelen. Het helpt een beetje om regelmatig te eten en de inspanningen niet te groot te maken.. (al heb ik wel een erg actieve job, wat dat natuurlijk tegenwerkt). Ik eet BAKKEN zout, en liefst steek ik elke 2 - 3 uur iets in m’n mond.. M’n ijzer staat goed maar m’n hemoglobine is te laag..

2 maanden geleden

Reactie op LoreBaby

Ik heb ook altijd een lage bloeddruk.. vervelend he, doet je ook super moe ...
Idd heel vervelend… De bloeddruk-vallen komen ook altijd onverwacht en dat is niet handig vooral op het werk… Bedankt voor je tips! Hopelijk voelen we ons snel wat beter!

2 maanden geleden

Reactie op noomie1996

Idd heel vervelend… De bloeddruk-vallen komen ook altijd onverwacht en dat ...
Val je soms flauw?

2 maanden geleden

Reactie op LoreBaby

Val je soms flauw?
Neen, dat gelukkig niet… Jij?

2 maanden geleden

Reactie op noomie1996

Neen, dat gelukkig niet… Jij?
Ik ben op een vlucht 2x flauwgevallen door een te lage bloeddruk 🫢 Waren wel 2 artsen aan boord die me gelukkig konden helpen