18 Reacties

9 dagen geleden

We zijn uitgerekend op dezelfde datum 🥰 herken me zeer in alles wat je zegt. En heb al last van die bekkeninstabiliteit sinds 18w. Het is echt heel zwaar vind ik. Nog even doorbijten...

9 dagen geleden

Ooh waw I feel you!! Hier ook bekkeninstabiliteit (wordt precies alleen maar erger… ik graak de trappen echt niet meer op zonder pijn), rugpijn, verkorte bmh aan 30 weken, extreem moe & dan al de basic kwaaltjes hahahha Hier uitgerekend voor 21 dec. Ik zeg het hier elke dag tegen m’n man… tot begin december hou ik het wel uit, maar doet me niet aan dat ik zo nog moet afzien tot m’n uitgerekende datum of langer 🥺 Wordt echt pittig, so i feel you 💗

9 dagen geleden

Reactie op Justine96

Ooh waw I feel you!! Hier ook bekkeninstabiliteit (wordt precies alleen maa ...
Same ! Hopelijk komen ze niet later en mooi op tijd (of mss iets vroeger) dat zou het ideale scenario zijn 🤧

9 dagen geleden

Reactie op Lauriebr

Same ! Hopelijk komen ze niet later en mooi op tijd (of mss iets vroeger) d ...
Yes indd! Volgende echo op 36,5 weken.. als alles inorde is, ben ik er niet rouwig om dat ze haar hoofdje op 37 weken al laag zien haha

9 dagen geleden

Hier ook 17 december! 🥰 ik ben ook echt extreem moe en krijg hierdoor bijna niets meer gedaan. Wil precies alleen nog maar slapen.. Daarnaast ook wel rugpijn. Nog eventjes volhouden! 🙏🏻

9 dagen geleden

Oh, ik ben zo blij dat deze groep er is! 🩷 Het is echt zwaar dat we allemaal zo moe zijn en last hebben van die typische kwaaltjes, maar het geeft zoveel steun om te weten dat we dit samen doorstaan. Echt fijn om met elkaar te kunnen delen en elkaar een beetje op te peppen🥰

9 dagen geleden

Reactie op Justine96

Yes indd! Volgende echo op 36,5 weken.. als alles inorde is, ben ik er niet ...
Denk er ook zo over, alles is klaar en ik ook dus als ze klaar is: WELKOM😂

9 dagen geleden

Mijn uitgerekende datum is 14 december. Ben ook constant moe, niets van energie & heel veel rugpijn. Daarnaast dan ook nog eens verhoogde bloeddruk, sinds dinsdag is mijn medicatie opgehoogd nog.. en die bloeddruk helpt me niet zoveel bij alle kwalen. Ik moet soms al rusten als ik een trap heb gedaan. Kan geen “lange” gesprekken houden omdat dit te vermoeiend is. Moet alles goed plannen want als ik “te veel” doe, voel ik me veeeeel slechter de dag nadien.. voel me ook bijna elke dag slecht (hoofdpijn, duizelig, misselijk etc..). Voor mij mag het gerust stoppen. Volgende week echo & hoop dat het dan niet meer lang zal duren ook. Maaar.. hij zit op de lagere kant van de curve, dus wil ik het toch ook zo lang mogelijk nog volhouden om hem zeker alles te geven wat ik kan. Maar lichamelijk ben ik op.

9 dagen geleden

Hier ook al gans de tijd super moe, mijn ijzer stond super laag dus dacht dat dit opgelost ging geraken met ijzer supplementen te nemen but ahahha no. It is what it is. Goh ik denk ergens dat de klachten er allemaal wel bij horen en dat ze niet meer te vermijden zijn aan dit termijn en we allemaal even op onze tanden op onze tanden moeten bijten. Maar idd telkens als ik iets voel denk ik “hmm is dit normaal? Zou het zover zijn?” Denk dat dit volkomen normaal is! Zeker bij een eerste ☺️

9 dagen geleden

Ik ben niet echt moe, maar fysiek voel ik echt wel beperkingen. (Net 37 weken). Alles komt wat losser te zitten onderaan, en dat voel ik bij het tillen duidelijk. Zelfs bij het dragen van een rugzak terwijl ik stap. Gisterenavond had ik last van weeën die komen en gaan. Dan denk ik even aan alles wat nog in het valiesje moet. Want nee: die is nog niet klaar. 🙈 Rust goed, maar kom ook buiten… weet niet of je nog ah werk bent… probeer actief te zijn en eet genoeg soep en fruit. Soms zie ik minder goed, vandaag heb ik het weer. Dat vind ik wel lastig…

9 dagen geleden

Reactie op elighes

Hier ook al gans de tijd super moe, mijn ijzer stond super laag dus dacht d ...
Hey daar, zie dat je zeker een uur voor en na die ijzersupplementen geen koffie of zuivel inneemt, dan kan je lichaam het ijzer niet opnemen. ..

9 dagen geleden

Hoii ja herkenbaar!! Ik ben juist 37 weken, uitgerekend 4 december.. Ik kan amper nog de trap op en af, zitten in de zetel lukt lastig, ik moet daar dan zo'n hele kussenconstructie in bouwen om een beetje ok te kunnen zitten. M'n buik is zwaar en veel , ben al heel de dag uitgeput, heb echt amper nog energie, moeilijke dagen !

9 dagen geleden

Reactie op SaraInti

Hey daar, zie dat je zeker een uur voor en na die ijzersupplementen geen ko ...
Meestal neem ik het in met gewoon water. Dus denk wel dat ik safe zit. Koffie drink ik al efjes niet meer, maakt mij echt misselijk 🥲 ik mis koffie

8 dagen geleden

Ik ben uitgerekend voor 8 december en ons meisje is aande zware kant.. ik ben al niet zo breed dus ik heb een enorme grote buik en dat is flink lastig. Mijn buik doet zoveel pijn wanneer ze beweegt en voel ook dat ze met haar hoofd duwt naar beneden.. wat ook pijnlijk is.. ik ben wel wat moe, omdat ik soms wel slecht slaap maar op goede dagen kan ik nog perfect iets doen maar zit met platte rust.. en voor de rest zit ik met enorme stress voor de bevalling omdat het mijn eerste is 🥲

8 dagen geleden

Reactie op Robbievp

Ik ben uitgerekend voor 8 december en ons meisje is aande zware kant.. ik b ...
Oh is ook niet leuk als je pijn hebt wanneer ze beweegt 😔 heb ook echt stress voor de bevalling want is zo onbekend, lijkt onrealistisch… we tellen af en hopen op een goede bevalling 🍀🩷

8 dagen geleden

Reactie op Lauriebr

Oh is ook niet leuk als je pijn hebt wanneer ze beweegt 😔 heb ook echt str ...
Nee indd, ze zeggen geniet er nog maar van maar dit is meer afzien.. 😕 jaa da is, ik hoop eerlijk gezegd dat het voor volgende week is want ze is al 3,3kg nu.. (36+4)

8 dagen geleden

Reactie op Sterrenmannetje

Ik ben niet echt moe, maar fysiek voel ik echt wel beperkingen. (Net 37 wek ...
Oh 37 weken, spannend !! Ik ben al thuis door die bekkeninstabiliteit dus heb de tijd gehad om mijn valiesje al klaar te hebben, een stress minder 😂 ik probeer echt goed te eten en als ik vettig eet dan heb ik de hele nacht last van een droge mond.. zo te zien gaat het niet meer verbeteren 🫣

8 dagen geleden

Reactie op Robbievp

Nee indd, ze zeggen geniet er nog maar van maar dit is meer afzien.. 😕 jaa ...
Ik hoop het echt voor jou, fingers crossed 🤞🏼🍀