9 Reacties

8 dagen geleden

Ik heb vorige week ook veel last gehad van maagzuur.. nu al iets minder maar ik ben al maanden cola en vettige dingen aan het vermijden, niet te grote porties eten en het water hoeveelheid doseren zodat maagzuur wat ´verdund´, ik heb jammer genoeg geen tips voor de krampen want die heb ik niet. Alvast veel succes 😊

8 dagen geleden

Ik neem magnesium x2, daflon, magnesiumcreme & draag lange steunkousen voor de nachtelijke krampen 🫠

8 dagen geleden

Reactie op Robbievp

Ik heb vorige week ook veel last gehad van maagzuur.. nu al iets minder maa ...
Ik drink natuurlijk wel veel water omdat ik heel de tijd dorst heb..😕

8 dagen geleden

Reactie op Justine96

Ik neem magnesium x2, daflon, magnesiumcreme & draag lange steunkousen ...
Ik moet ook 2x/dag magnesium nemen van gynaecoloog ma heb niet echt effect..

8 dagen geleden

Reactie op Davina Pitt

Ik moet ook 2x/dag magnesium nemen van gynaecoloog ma heb niet echt effect. ...
Ik ben die krampen op 26 weken beginnen krijgen & dan hebben die dikgen wel echt zn werk gedaan tot een 32 weken en sindsdien ist gwn weer ondergaan 🫠😂

8 dagen geleden

Reactie op Davina Pitt

Ik drink natuurlijk wel veel water omdat ik heel de tijd dorst heb..😕
Ja ik ook hoor, maar niet teveel in 1 keer 😅 ik drink 1,5 tot 2 l per dag maar gedosseerd 😅

8 dagen geleden

Reactie op Justine96

Ik ben die krampen op 26 weken beginnen krijgen & dan hebben die dikgen ...
Ken da gevoel😅

8 dagen geleden

Ik neem sinds mijn tweede trimester omeprazol tegen maagzuur, omdat het overgeven en de misselijkheid maar niet weggingen. Deze werkt wel echt goed, eens zien met de gynaecoloog?

5 dagen geleden

Ik had dit ook en gynaecoloog had me magnesium voorgeschreven en helpt een beetje. Voor het zuur heeft hij me esomeprazole teva maagsapresistente voorgeschreven en dat helpt echt goed slaap ook vele beter nu