Dag dames,
Sinds woensdag heb ik last van krampen/steken in mijn onderbuik. Ik was niet meteen bezorgd tot dat ik gisteren plots wat bloedverlies erbij had. Het was bordeaux-bruin achtig. Nadien ging het over naar bruin. Vandaag nog lichtjes lichtbruin.
Iemand die dit ook al heeft meegemaakt? Ik ben morgen 7 weken 馃槩
Bey Anais, ik kan me inbeelden dat je je ongerust voelt. Zelf nog niet zover en geen gelijke ervaring. Ik hoop dat het door de gevoelige bloedvaatjes kan komen en het rekken van je baarmoeder. Kan je terecht bij de arts?
Nee, ik had op 5w4d een echo maar toen hebben we niets van stolsels gezien ...
Ik ben geen dokter , maar vele hebben dit wel voor. Je kan ook in kinderwens of andere groepen dit opzoeken en vaak is dit innestelingsbloed. Indien je je niet zeker voelt zou ik toch eens de dienst materniteit bellen
En kan je niemand anders van assistenten ofz bereiken? Wat ik uit mn miskraam geleerd heb is nooit paniekeren over dingen die wij zelf niet weten en gewoon bellen. Dat is hun werk om jouw vragen te beantwoorden
En kan je niemand anders van assistenten ofz bereiken? Wat ik uit mn miskra ...
Ik mag naar het verloskwartier bellen als ik te veel pijn zou krijgen. Ondertussen is het iets rustiger geworden en is het bloeden gestopt. Ik wacht nog even af tot maandag en dan bel ik sowieso naar mijn eigen gynaecoloog!
Alvast bedankt voor je berichtje 馃崁