Hoi dames
Afgelopen nacht urenlang wakker geweest met pijnlijke benen. Eerst voelen mijn benen gewoon “onrustig” maar dat evolueert dan naar stramheid, krampen, pijn.. geen enkele positie helpt en het zit echt in heel mijn benen. Van bil tot voet.
Iemand die dit herkent of tips heeft?
Ik heb het vooral ‘s avonds. Als ik het begin te voelen, sproei ik water over benen en voeten in bad. Wisselbaden… Warm- koud-warm-koud-warm-koud… wisselen om de 6 seconden.
Succes met de tip.
Zou je pijn hebben aan uw kuiten dan heeft mijn kind aangeraden om uw voeten naar voor te strekken! Bij mij helpt dit ! Nu weet ik wel niet of het voor het hele been geldig is 😕
Ik heb sinds vannacht ook veel pijn in mijn bovenbenen. Voelt soort als krampen/ onrustig gevoel. Ik herken het van mijn eerste bevalling, toen had ik erge beenweeën. Ik denk dat het iets van voorweeën zijn.
Magnesium innemen helpt maar vraag eerst aan gynaecoloog en ik leg een kussen onder mijn benen en voeten dat die hoger liggen en ik slaap beter want had hier ook echt constant last van
Ik heb die krampen ook al een tijdje, die komen verder uit mijn bekken. Ik heb veel last van uitstralingspijn. Ik leg een klein kussen tussen mijn benen. En een onder/rond mijn buik, zodat mijn buik rust op dat kussen, om mijn rug te ontlasten. Het is beter maar wordt nog regelmatig wakker met krampen. Ik doe ook osteopaat.