12 Reacties

8 dagen geleden

Heb dit ook.. ik slaap met moeite nog snachts.. omdat dit door heel de nacht zo is..

8 dagen geleden

Magnesium nemen kan wel helpen daarvoor

8 dagen geleden

Ik heb het vooral ‘s avonds. Als ik het begin te voelen, sproei ik water over benen en voeten in bad. Wisselbaden… Warm- koud-warm-koud-warm-koud… wisselen om de 6 seconden. Succes met de tip.

8 dagen geleden

Ik moet metarelax nemen hiervoor s'morgens en s'avonds. Ik neem het nu al efkes en is toch wel wat beter. Dus zeker aan te raden 💪

8 dagen geleden

Reactie op Babs2024

Ik moet metarelax nemen hiervoor s'morgens en s'avonds. Ik neem het nu al e ...
Ik moet ook metarelax nemen 2x/dag maar spijtig genoeg zonder resultaat 😕

8 dagen geleden

Reactie op Davina Pitt

Ik moet ook metarelax nemen 2x/dag maar spijtig genoeg zonder resultaat 😕
Oeie, hier toch iets beter. Niet helemaal weg, maar anders liep ik op. Veel moed. Ik hoop mee dat het vlug wat beter komt 💪

8 dagen geleden

Zou je pijn hebben aan uw kuiten dan heeft mijn kind aangeraden om uw voeten naar voor te strekken! Bij mij helpt dit ! Nu weet ik wel niet of het voor het hele been geldig is 😕

8 dagen geleden

Exact hetzelfde hier! Slapen is gewoon vreselijk sinds een week! Zoveel pijn en geen enkele houding helpt

8 dagen geleden

Ik heb sinds vannacht ook veel pijn in mijn bovenbenen. Voelt soort als krampen/ onrustig gevoel. Ik herken het van mijn eerste bevalling, toen had ik erge beenweeën. Ik denk dat het iets van voorweeën zijn.

8 dagen geleden

Hier ook vannacht, wakker van 1u30 tot 5 🥴

5 dagen geleden

Magnesium innemen helpt maar vraag eerst aan gynaecoloog en ik leg een kussen onder mijn benen en voeten dat die hoger liggen en ik slaap beter want had hier ook echt constant last van

5 dagen geleden

Ik heb die krampen ook al een tijdje, die komen verder uit mijn bekken. Ik heb veel last van uitstralingspijn. Ik leg een klein kussen tussen mijn benen. En een onder/rond mijn buik, zodat mijn buik rust op dat kussen, om mijn rug te ontlasten. Het is beter maar wordt nog regelmatig wakker met krampen. Ik doe ook osteopaat.