24 Reacties

6 maanden geleden

Vandaag bij de gynaecoloog geweest. Heb dit ook en ze zei dat dit normaal is omdat er vanalles veranderd in je buik. Het mag wel niet ondragelijk zijn zei ze

6 maanden geleden

Reactie op KirbyNdts

Vandaag bij de gynaecoloog geweest. Heb dit ook en ze zei dat dit normaal i ...
Zijn heel lichte krampen en nooit lang

6 maanden geleden

Bij mij hetzelfde!!! Ook krampjes en de 29e pas volgende echo... Ik heb gebeld met mijn gynaecoloog en het is perfect normaal, zolang het maar geen heftige steken zijn of je geen bloed verliest moet je je geen zorgen maken... Kan zijn dat je baarmoeder aan het strekken is omdat de baby (+vruchtzakje) groeit en er plaats moet gemaakt worden 😉

6 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Bij mij hetzelfde!!! Ook krampjes en de 29e pas volgende echo... Ik heb geb ...
Stelt me al gerust ☺️

6 maanden geleden

Ik heb ook last van krampen en heb dit ook met mijn gynaecoloog besproken. Ik maakte me ook zorgen ;) Ook de mijne zei dat dat normaal was. Je buik moet plaats maken voor de baarmoeder en dat kan gepaard gaan met krampen. Zo lang ze niet te hevig zijn en niet te lang duren is het oké!

6 maanden geleden

Voelt het bij jullie ook aan als lichte menstruatiekrampen? Ik heb hier sinds vandaag last van en ben mezelf weer helemaal zot aan’t maken 😳🫣

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Voelt het bij jullie ook aan als lichte menstruatiekrampen? Ik heb hier si ...
Ja voelt inderdaad zo aan

6 maanden geleden

Reactie op angie0205

Ja voelt inderdaad zo aan
Dit is bandenpijn... krijg je doordat je baarmoeder aan het groeien is. Dat is een goed teken 🥰

6 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Dit is bandenpijn... krijg je doordat je baarmoeder aan het groeien is. Dat ...
Is wel al elke dag eens geweest..

6 maanden geleden

Reactie op angie0205

Is wel al elke dag eens geweest..
Eens bellen naar de materniteit? Zij kunnen jou hierin meer info geven of meedelen om toch eens langs te komen voor een check up

6 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Eens bellen naar de materniteit? Zij kunnen jou hierin meer info geven of m ...
Ze duren wel niet lang en is echt in onderbuik..

6 maanden geleden

Reactie op angie0205

Ze duren wel niet lang en is echt in onderbuik..
Onderbuik en niet lang, is allemaal normaal... Heb ik ook gehad een aantal dagen na elkaar. Het zijn lichte steekjes zeg je, dus helemaal geen reden om te panikeren 😉😘

6 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Onderbuik en niet lang, is allemaal normaal... Heb ik ook gehad een aantal ...
Dankjewel voor de gerust stelling! 🥰

6 maanden geleden

Moesten het hevige steken zijn in je bovenbuik zou het eventueel kunnen wijzen op zwangerschapsvergiftiging, maar dit is dan natuurlijk weer iets helemaal anders en niet van toepassing op wat jij voelt of ervaart 😉

6 maanden geleden

Ik had vandaag zoveel pijn (na het overgeven) en ben toch naar het ziekenhuis geweest. Ze snapte de bezorgdheid en hadden ook gezien dat ik al 4 kg ben afgevallen en aangezien ik 10 weken ben is dat wel veel. De echo stelde gerust, amai is die sloeber gegroeid! En heeeeeeel beweeglijk! 😂

6 maanden geleden

Sinds deze nacht last van wat buikpijn en winderigheid, mijn darmen zijn precies overstuur... Is de eerste keer dat ik dit heb... Iemand die dit ook heeft?

6 maanden geleden

Reactie op angie0205

Sinds deze nacht last van wat buikpijn en winderigheid, mijn darmen zijn pr ...
Hahaha ohjaaaa hoor, elke avond en ochtend standaard scheetjes-tijd 🤣 en overdag ook vaak...

6 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Hahaha ohjaaaa hoor, elke avond en ochtend standaard scheetjes-tijd 🤣 en o ...
Heb je dan ook wat buikpijn? En je darmen die hard aan het grollen zijn?

6 maanden geleden

Reactie op angie0205

Heb je dan ook wat buikpijn? En je darmen die hard aan het grollen zijn?
Buikpijn door de druk van de scheetjes die klaarzitten en er echt dringend uit moeten...

6 maanden geleden

Is ook een "kwaaltje" van de zwangerschap ... Al vinden wij dit hier echt grappig 🙈