Vandaag bij de gynaecoloog geweest. Heb dit ook en ze zei dat dit normaal is omdat er vanalles veranderd in je buik. Het mag wel niet ondragelijk zijn zei ze
Bij mij hetzelfde!!! Ook krampjes en de 29e pas volgende echo... Ik heb gebeld met mijn gynaecoloog en het is perfect normaal, zolang het maar geen heftige steken zijn of je geen bloed verliest moet je je geen zorgen maken... Kan zijn dat je baarmoeder aan het strekken is omdat de baby (+vruchtzakje) groeit en er plaats moet gemaakt worden 😉
Ik heb ook last van krampen en heb dit ook met mijn gynaecoloog besproken. Ik maakte me ook zorgen ;) Ook de mijne zei dat dat normaal was. Je buik moet plaats maken voor de baarmoeder en dat kan gepaard gaan met krampen. Zo lang ze niet te hevig zijn en niet te lang duren is het oké!
Onderbuik en niet lang, is allemaal normaal... Heb ik ook gehad een aantal dagen na elkaar. Het zijn lichte steekjes zeg je, dus helemaal geen reden om te panikeren 😉😘
Moesten het hevige steken zijn in je bovenbuik zou het eventueel kunnen wijzen op zwangerschapsvergiftiging, maar dit is dan natuurlijk weer iets helemaal anders en niet van toepassing op wat jij voelt of ervaart 😉
Ik had vandaag zoveel pijn (na het overgeven) en ben toch naar het ziekenhuis geweest.
Ze snapte de bezorgdheid en hadden ook gezien dat ik al 4 kg ben afgevallen en aangezien ik 10 weken ben is dat wel veel.
De echo stelde gerust, amai is die sloeber gegroeid! En heeeeeeel beweeglijk! 😂
Sinds deze nacht last van wat buikpijn en winderigheid, mijn darmen zijn precies overstuur... Is de eerste keer dat ik dit heb...
Iemand die dit ook heeft?