14 Reacties

één maand geleden

https://www.uzleuven.be/nl/gynaecologie-en-verloskunde/verloskunde/bevalling/voorbereiding-op-de-bevalling/wat-brengt-u-mee-om-te-bevallen

één maand geleden

Reactie op Annick1990

https://www.uzleuven.be/nl/gynaecologie-en-verloskunde/verloskunde/bevallin ...
Ik vind dit een handige site omdat het ondergedeeld is in spullen voor de verloskamer en voor kamer op materniteit apart. Je hebt ook een site van 24baby waar heel uitgebreid staat hoeveel je juist van alles nodig hebt https://www.24baby.nl/zwanger/wat-regelen/vluchttas/

één maand geleden

Reactie op Annick1990

Ik vind dit een handige site omdat het ondergedeeld is in spullen voor de v ...
Dank u😊

één maand geleden

Op de site van mijn ziekenhuis staat ook een lijst met essentiële dingen die je moet meenemen (maria Middelares) dus mss heeft jouw ziekenhuis ook zoiets?😊

één maand geleden

Reactie op elighes

Op de site van mijn ziekenhuis staat ook een lijst met essentiële dingen di ...
Thx voor de tip. Ik check het eens 💪😊

één maand geleden

Wij hebben een lijst gekregen van we vroedvrouw met alles op zowel voor baby mama en partner ☺️

één maand geleden

Ikzelf lig momenteel al enkele weken in het ziekenhuis, ik heb hier op de kamer bij mij: -voldoende onderbroeken -meerdere pyjama's -makkelijke losse kleedjes -pantoffels -schoenen en sokken -toiletgerief -een bezigheid (zoals breigerief, kleurboek, etc) -kleding voor de babies, zijnde; 8 rompers met lange mouwen, 2 kruippakjes, 8 paar sokjes, 6 paar krabwantjes, 6 baby mutsjes, 6 broekjes, montonellen en katoenen doeken, een pak pampers voor de zekerheid, ... - Tepelcrème - Aquarius (de witte) - een frigo vol snacks - steunkousen - handdoeken en washandje -wasgerief (shampoo etc.) -bio oil (om de buik en alles in te smeren) En da's alles... Voor de rest check je best al eens op de website van jouw ziekenhuis wat ze allemaal op de materniteit zelf voorzien voor jou, en wat je zeker zelf dient mee te nemen. 😉 (Of je kan dat altijd vragen aan jouw gynaecoloog)

één maand geleden

De dodo's en slabbetjes voor de babies heb ik ook mee, hier zie je de lade voor de babies

één maand geleden

Reactie op YanaDS

Ikzelf lig momenteel al enkele weken in het ziekenhuis, ik heb hier op de k ...
Dank u. Heel lief om dit te noteren. Zal een hulp zijn ook. Alvast veel courage daar in het ziekenhuis 💪❤️

één maand geleden

Reactie op YanaDS

De dodo's en slabbetjes voor de babies heb ik ook mee, hier zie je de lade ...
Ps: alvast nu al Proficiat op voorhand ❤️

één maand geleden

Reactie op Babs2024

Ps: alvast nu al Proficiat op voorhand ❤️
Super lief! Dankjewel, het is nogal bumpy geweest de laatste weken, hopelijk blijven ze er nog eventjes in, maar niemand heeft helaas een glazen bol om te weten wanneer ze zouden komen🙈 dus het is afwachten...

één maand geleden

Reactie op YanaDS

Super lief! Dankjewel, het is nogal bumpy geweest de laatste weken, hopelij ...
Spannend!! 🤞🏻🤞🏻

één maand geleden

Reactie op YanaDS

Super lief! Dankjewel, het is nogal bumpy geweest de laatste weken, hopelij ...
Ik ga duimen dat de kindjes nog wat wachten❤️ Je bent aan het rusten. Dus meer kan je niet doen. Topmama! 💪

één maand geleden

Reactie op Babs2024

Ik ga duimen dat de kindjes nog wat wachten❤️ Je bent aan het rusten. Dus m ...
Super lief 🥰 ik doe m'n best, maar sommige dingen heb je zelf niet in de hand helaas. Ben wel super trots nu al op onze meisjes die het tot nu toe echt top doen in mijn dikke buik ✨