13 Reacties

23 dagen geleden

Als het voor jou beter werkt op jouw manier, zet het maar snel terug ☺️. Het is de bedoeling dat kraamzorg jou noden ondersteunt. Ze kan een suggestie doen, maar die moet helpend zijn voor jou!

23 dagen geleden

Uiteindelijk is het jullie die daar leven & als haar manier van iets leggen geen meerwaarde is voor jullie, dan zou ik dat gewoon zeggen 😅

23 dagen geleden

Gewoon iets van zeggen, het is uiteindelijk niet de bedoeling dat je ‘meer’ werk hebt nadat ze geweest is…

22 dagen geleden

Het is JULLIE huis, dus JULLIE beslissen. Da’s nie oke van haar dat ze dat zo doet zonder jullie toestemming. Onze huishoudhulp deed dat ook en had meer stress als ze kwam dan dat ik opgelucht was. Uiteindelijk samenwerking stop gezet en iemand nieuws gekregen 🫠

22 dagen geleden

Ik werk zelf in de thuiszorg/kraamzorg en zal dit nooit doen. Wat een idee 🫣 Ik zou het gewoon terugzetten hoe jij het wil en toch een kort gesprekje hebben volgende keer als ze komt. Zeg gewoon dat je liever niet hebt dat alles verplaatst wordt. Ieder heeft zijn systeem, maar het kan niet de bedoeling zijn dat alles wordt verzet naar haar gedacht. Ze komen nog altijd bij jullie thuis. Zeg het haar gewoon dat je dat niet plezant vindt en dat je alles terug op zijn plaats hebt gezet volgens hoe jullie het gewoon zijn. Als ze het dan nog niet begrijpt zou ik wel eens naar het bureau bellen om dit te melden, misschien kunnen zij dan eens met de verzorgende spreken dat dit niet de bedoeling kan zijn.

22 dagen geleden

Ik zou dit toch eens zeggen tegen haar, dat je blij bent dat je hulp hebt maar dat je dit niet leuk vind dat ze vanalles aan het verleggen is. Hopelijk doet ze het dan ook niet meer. Maar belangrijkste is dat je het zelf zegt tegen haar, ik ben zelf huishoudhulp en ik apprecieer dit liever alsze het mij zelf zeggen, dan dat ze naar de bureau bellen. Nog veel succes!

22 dagen geleden

Dankjewel voor de reacties zal proberen erover te praten met haar. Ga wel moeilijk zijn denk ik.

22 dagen geleden

Reactie op Justine96

Het is JULLIE huis, dus JULLIE beslissen. Da’s nie oke van haar dat ze dat ...
Dat is zo en ja heb ook nu meer stress dat ze komt gewoon ook omdat ik erna meer werk heb erna. Allee voor de andere dingen dat ze doet ben ik haar dankbaar. Hoe hebben jullie dat gedaan, want was dat niet moeilijk om stop te zetten en iemand anders te vinden. Of is deze persoon wel vele beter.

22 dagen geleden

Reactie op SiSch

Ik werk zelf in de thuiszorg/kraamzorg en zal dit nooit doen. Wat een idee ...
Oké zal ik zeker doen dankjewel. Ik zal proberen met haar erover te praten, maar ga wel moeilijk zijn. Isgoed

21 dagen geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Dat is zo en ja heb ook nu meer stress dat ze komt gewoon ook omdat ik erna ...
Awel ik heb haar eerst een paar kansen gegeven waarbij ik het gezegd had (en ook een blaadje geschreven, wat zeker moest gedaan worden) & op een bepaald moment ging ze met me in dicussie over een toilet da nog super vuil was & ze volgens haar wel gdn had 🫠😂 da was voor mij de druppel. Bureau wist er wel al van, dus teruggebeld & ze vroegen of ik iemand anders wou. Heb dan heel duidelijk eerst gevraagd: ligt dit aan mij of heb je zo’n voorvallen nog gehad met die persoon? Daana een nieuwe gehad & WAAAAAAAAW ik kan ze echt nie meer missen. Ze is fantastisch!

21 dagen geleden

Reactie op Justine96

Awel ik heb haar eerst een paar kansen gegeven waarbij ik het gezegd had (e ...
Wat denk jij dat ik moet opschrijven dat ik een idee heb. Ik ga er zeker met haar over praten. Amai zal echt lastig geweest zijn dat ze in een discussie ging zo is het echt niet fijn. Ben blij dat je erna wel een goede had. Opzich kan ik met de mijne wel praten over van alles maar echt een klik is er precies niet.

21 dagen geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Wat denk jij dat ik moet opschrijven dat ik een idee heb. Ik ga er zeker m ...
Awel van ons is het een huishoudhulp, dus dat is natuurlijk wat anders he… Ik schreef gwn een lijstje wat zeker moest gedaan zijn

21 dagen geleden

Reactie op Justine96

Awel van ons is het een huishoudhulp, dus dat is natuurlijk wat anders he… ...
Kan ik best ook doen