11 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Jana9
Kans is echt heeeeeel klein
Snap niet waarom ze mij zo vroeg doen gaan dan... ze zei voor de vitaliteit en de hartfunctie. Heb haar perfect verteld wanneer mn laatste mentruatie was..馃
7 maanden geleden
Mijn eisprong was het zelfde dag als jouw 10/03. En ik ben maandag ook 6w+1dag maar toch moest ik nog wachten op mijn 9weken echo. Ik mocht geen vroeger afspraak krijgen. Ik kreeg als antwoord dat ze niks kunnen zien 馃 is wel vreemd dat je al zo vroeg kan gaan. Ik denk op 6weken kunnen ze wel al hartslag horen.
7 maanden geleden
Reactie op Annelies olmez
Mijn eisprong was het zelfde dag als jouw 10/03. En ik ben maandag ook 6w+1 ...
Amai das wel heel lang... Ja, ik belde om te melden dat ik zwanger ben en 2 dagen voor NOD een hcg waarde had van 76. En ze gaf me direct de datum 8/4. Dusja ... vond het ook vroeg. Maar vind 9weken toch wel heel lang...
7 maanden geleden
Reactie op Hallo678
Ik ging op 5w4d en er was een hartactie 馃槉
Spannend dan 馃檲
7 maanden geleden
Reactie op kimberly18101993
Snap niet waarom ze mij zo vroeg doen gaan dan... ze zei voor de vitaliteit ...
Hey Kimberly, ik zit een IVF traject en had men eerste echo op 5 weken om te kijken of de embryo goed was ingenesteld en er een dooierzakje was. Op 6 weken en 1 dag ga ik terug voor het hartje 馃槉 ze noemde het ook 2 vroege vitaliteitsecho鈥檚, is blijkbaar normaal in feritiliteitstrajecten. Mijn bloed wordt ook steeds gecontroleerd op HCG en hormonen (indien niet goed wordt medicatie aangepast).
7 maanden geleden
Reactie op Jill_V
Hey Kimberly, ik zit een IVF traject en had men eerste echo op 5 weken om t ...
Ooh oke. Dan mag ik ook een beetje "hoopvol" zijn dat er wel degelijk iets te zien zal zijn... weet idd dat ze bij trajecten of bij vroegere miskramen eerder een echo nemen, bij ons was het na ronde 5 raak dus was beetje verwonderd dat we zo vroeg een echo kregen 馃檪
Veel succes alvast 馃崁