11 Reacties

7 maanden geleden

Kans is echt heeeeeel klein

7 maanden geleden

Reactie op Jana9

Kans is echt heeeeeel klein
Snap niet waarom ze mij zo vroeg doen gaan dan... ze zei voor de vitaliteit en de hartfunctie. Heb haar perfect verteld wanneer mn laatste mentruatie was..馃

7 maanden geleden

Ik ging op 5w4d en er was een hartactie 馃槉

7 maanden geleden

Mijn eisprong was het zelfde dag als jouw 10/03. En ik ben maandag ook 6w+1dag maar toch moest ik nog wachten op mijn 9weken echo. Ik mocht geen vroeger afspraak krijgen. Ik kreeg als antwoord dat ze niks kunnen zien 馃 is wel vreemd dat je al zo vroeg kan gaan. Ik denk op 6weken kunnen ze wel al hartslag horen.

7 maanden geleden

Reactie op Annelies olmez

Mijn eisprong was het zelfde dag als jouw 10/03. En ik ben maandag ook 6w+1 ...
Amai das wel heel lang... Ja, ik belde om te melden dat ik zwanger ben en 2 dagen voor NOD een hcg waarde had van 76. En ze gaf me direct de datum 8/4. Dusja ... vond het ook vroeg. Maar vind 9weken toch wel heel lang...

7 maanden geleden

Reactie op Hallo678

Ik ging op 5w4d en er was een hartactie 馃槉
Spannend dan 馃檲

7 maanden geleden

Reactie op kimberly18101993

Snap niet waarom ze mij zo vroeg doen gaan dan... ze zei voor de vitaliteit ...
Hey Kimberly, ik zit een IVF traject en had men eerste echo op 5 weken om te kijken of de embryo goed was ingenesteld en er een dooierzakje was. Op 6 weken en 1 dag ga ik terug voor het hartje 馃槉 ze noemde het ook 2 vroege vitaliteitsecho鈥檚, is blijkbaar normaal in feritiliteitstrajecten. Mijn bloed wordt ook steeds gecontroleerd op HCG en hormonen (indien niet goed wordt medicatie aangepast).

7 maanden geleden

Reactie op Jill_V

Hey Kimberly, ik zit een IVF traject en had men eerste echo op 5 weken om t ...
Ooh oke. Dan mag ik ook een beetje "hoopvol" zijn dat er wel degelijk iets te zien zal zijn... weet idd dat ze bij trajecten of bij vroegere miskramen eerder een echo nemen, bij ons was het na ronde 5 raak dus was beetje verwonderd dat we zo vroeg een echo kregen 馃檪 Veel succes alvast 馃崁

7 maanden geleden

Reactie op kimberly18101993

Ooh oke. Dan mag ik ook een beetje "hoopvol" zijn dat er wel degelijk iets ...
Zoveel te beter, dan ben je sneller gerust gesteld 馃 ik duim mee voor jullie!

7 maanden geleden

Hier de eerste echo op 6w+4. Ik hoop ook zo om het hartje al te zien kloppen. 馃馃徏

7 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap hadden ze het ook al laten horen op 6w5dagen. Maar niet lang omdat dat schadelijk zou zijn zeiden ze. Maar ik denk dat het gewoon afhangt naar welke gynaecoloog dat je gaat. Niet iedereen doet dat