9 Reacties

één maand geleden

Als je het geluid hoort voel je dan ook shockjes in je buik?

één maand geleden

Reactie op Bo Jelle

Als je het geluid hoort voel je dan ook shockjes in je buik?
Niet altijd 🤷‍♀️ online las ik dat het de gewrichten van de baby kunnen zijn, vind dat wel een gek idee 🤣 maar zou niet weten wat het anders is. Ze is heeeeeeel beweeglijk, dus zou wel kunnen!

één maand geleden

Reactie op Mieks_24

Niet altijd 🤷‍♀️ online las ik dat het de gewrichten van de baby kunnen zi ...
Ik zou eerder denken aan de hik😅 onze kleine man heeft 2x per dag de hik en voelt wel grappig aan zo die shockjes en soms hoor ik dan ook zo'n klik geluid vooral als hij s'nachts de hik heeft en alles stil is daarmee dat ik dat vroeg😁

één maand geleden

Reactie op Bo Jelle

Ik zou eerder denken aan de hik😅 onze kleine man heeft 2x per dag de hik e ...
Hmm, de hik voel ik meestal enkel, ook bij mijn eerste nooit iets gehoord. Zou dan ook de hele tijd klikjes horen denk ik, is echt heel af en toe 😅

één maand geleden

Reactie op Mieks_24

Hmm, de hik voel ik meestal enkel, ook bij mijn eerste nooit iets gehoord. ...
Ja het is toch wat raars eh dat zwanger zijn, van mij is het mijn eerste en soms zit ik met zo'n domme vragen maarja wat moet je soms doen

één maand geleden

Ik heb dit ook! Klakkend geluid af en toe, altijd wel gepaard met beweging vd baby

één maand geleden

Reactie op Akdk

Ik heb dit ook! Klakkend geluid af en toe, altijd wel gepaard met beweging ...
Gek he! 🙊 Ik hoor dit vaak 's nachts

één maand geleden

Ik kan de hik onderscheiden van een ander geluid. Bij de hik tel ik een tussenpauze van 4 tot 5 seconden en is er gewoon het ‘schudgevoel’ van het hikje. Een ander geluid en gevoel voel ik eerder onderdaan mijn buik en geeft ook een trechterachtig/zuigachtig gevoel. Ik denk dat dat jouw omschrijving van knikje is. Nu beeld ik me in dat dat een ‘zuigbeweging’ is, maar ik ben niet zeker… :)

één maand geleden

Reactie op Sterrenmannetje

Ik kan de hik onderscheiden van een ander geluid. Bij de hik tel ik een tus ...
Heb intussen online al heel wat opgezocht en zouden de gewichtjes van de baby kunnen zijn, net zoals bij ons 🤗. Ik voel eigenlijk niets, maar hoor heel af en toe echt een knakje. De 7e nog eens op consultatie, ga het dan eens navragen 😂