10 Reacties

één maand geleden

Ik zou het niet doen. Veel van die kleding voldoet niet aan Europese normen. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/05/22/testaankoop-schadelijke-stoffen-op-kledingstukken-kinderen-shein/#:~:text=Op%2010%20van%20de%2025%20kinderkledingstukken%20die%20Testaankoop%20via%20de,hormoonverstoorders%2C%20PFAS%20en%20zware%20metalen.

één maand geleden

Heb er ook al gekocht op shein maar wel voor zekerheid meerdere malen gewassen je weet maar nooit doe ik ook als ik kleren koop voor mij zelf bye the way de zwangerschap broekje. Zitten wree goed van shein

één maand geleden

Voor de baby zou ik het nu ook niet direct doen

één maand geleden

Ik heb wel al veel gekocht maar alleen als het 100% katoen is en zeker wassen. Die van The Cozy club zijn zeer goede kwaliteit op SHEIN

één maand geleden

Reactie op Tab_95

Ik heb wel al veel gekocht maar alleen als het 100% katoen is en zeker wass ...
*Cozy pixies is het 😊 moet je eens ingeven op SHEIN

één maand geleden

Reactie op Tab_95

Ik heb wel al veel gekocht maar alleen als het 100% katoen is en zeker wass ...
Dankje!

één maand geleden

Ik heb enkele items van cozy pixies en vanaf een ouder maatje - niet direct newborn omwille van de kwaliteitsnormen 🤷🏽‍♀️ Geen idee of dat een slechte beredenering is maar voel me er beter bij!

één maand geleden

Ik heb ook bij Shein kleren gekocht en alles goed gewassen. Ik draag al 2 jaar kleren van op Shein en mn kids ook. Nog gn problemen tot nog toe.

één maand geleden

Op SHEIN kan je wel doen alleen goed opletten en goed wassen. Want idd staan echt leuke/schattige dingen op