5 Reacties

3 maanden geleden

Zolang het goed gaat met je kindje. Moet je niet naar de mening van andere luisteren 🤗 er zijn vrouwen die gwn een kleiner buik hebben dan ander, elk lichaam is anders ❤️

3 maanden geleden

Idd, niets van anderen aantrekken! Elk kindje en buik groeien ook op hun eigen tempo. Ik zit nu op 25weken en de laatste 2 weken is mn buik plots enorm gegroeid. Gewoon gezond blijven eten in waar je zin in hebt. (Jezelf uiteraard niet uithongeren, maar ook niet overdreven volproppen lijkt me. Luister naar je lichaam)

3 maanden geleden

Ik ben nu 24w4d en heb ook een kleinere buik voor mijn termijn, maar controles steeds goed bij gynaecoloog of vroedvrouw. Ik heb mij hier ook lang zorgen in gemaakt, ook omdat ik niets bijkwam in gewicht (voor de zwangerschap 62,5kg en nu 65kg), maar ik probeer het nu te omarmen dat er nadien dan ook minder kg af moet. Elk lichaam is idd anders. Maar ik snap wel je gevoel want ik had dit ook.. Probeer toch te genieten van je zwangerschap ookal is het moeilijk om zulke commentaar te krijgen ❤️

3 maanden geleden

Ik ben even ver als jou en ben ook nog altijd niet echt veel bijgekomen. Mijn buik is de afgelopen week wel opeens sterk ronder geworden maar als ik sommigen hier zie op foto's denk ik 'waar is mijn babybuik' 🙈. Ik vertel me zelf dan dat de baby gewoon meer in de lengte omhoog zit dan in de breedte van m'n buik, ofzo. Hij is ook voor op groei en gewicht en heb telkens een goed rapport op echo's dus maak ik me daarover geen zorgen meer. Ik begrijp wel dat zulke opmerkingen kwetsend kunnen zijn maar eerlijk, mensen geven áltijd commentaar terwijl sommigen echt gewoon hun *** moeten houden. Geen idee waarom sommigen denken dat ze dat recht hebben. Eet gewoon wanneer je honger hebt, zegt mijn gynae altijd. Je overdoen heeft geen zin. Veel moed en verder een vlotte zwangerschap gewenst 😘🍀

3 maanden geleden

Zolang de baby inorde is hoef je u geen zorgen te maken dat je meer moet eten. Is normaal dat je wat zou kunnen afvallen maar dat betekent niet iets slecht. Mijn vriendin had heel haar leven zwangerschap geen buik zag je percies niet dat ze zwanger was. Zo niet iedereen krijgt echt een buik. Zo is wel normaal En let zeker niet op de commentaar dat er geven