68 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Fiie

Normaal 6w, vorige keer was ik 11w bij de miskraam. De HCG waarde was vorig ...
Ooohneee wat erg voor jou 😔 ik vind het " wachten op miskraam" zooooo verschrikkelijk erg. Ik vorige week ook op 5w een miskraam 😔. Mag ik vragen of je na jou vorige miskraam weer snel een normale cyclus had?

7 maanden geleden

Reactie op fjona

Ooohneee wat erg voor jou 😔 ik vind het " wachten op miskraam" zooooo vers ...
De uitleg is verschrikkelijk! Ze zeggen dat je moet 'afwachten' en de natuur dat zelf doet.. maar je wil niet afwachten, je wil zekerheid.. Eerst had is een cyclus van 26d, dan 40d en dan terug 28d en was ik opnieuw zwanger. Mijn gynaecoloog had gezegd dat als ik binnen de 3 maanden terug zwanger zou zijn, de kans op een nieuwe miskraam veel kleiner zou zijn. En liet dat nu net zijn wat ik niet opnieuw wou meemaken. Daarom dat we ook direct opnieuw wouden proberen.. 😥

7 maanden geleden

Reactie op Fiie

De uitleg is verschrikkelijk! Ze zeggen dat je moet 'afwachten' en de natuu ...
Oohnee en net dan krijg je een miskraam 😒 ik vond het ook verschrikkelijk wachtrn op een miskraam die dagen durrn niet nrml lang 😔 je wilt gewoon dat het dan zo snel mogelijk er uit is. Vroeger verstond ik dat niet dat vrouwen zeiden " ik wil dat de miskraam zo snel mogelijj op gang komd" en nu begrijp ik dat zeker wel. Het is verschrikkelijk. En 11 w jij amai, echt super erg en nu weer dan. Super veel sterkte alvast.

7 maanden geleden

Reactie op Fiie

Normaal 6w, vorige keer was ik 11w bij de miskraam. De HCG waarde was vorig ...
Pfff heel veel sterkte 😪 laat je goed omringen en neem zeker de tijd om dit alles te verwerken!! 🤍✨

7 maanden geleden

Reactie op fjona

Oohnee en net dan krijg je een miskraam 😒 ik vond het ook verschrikkelijk ...
Inderdaad, je weet dat een miskraam er zit aan te komen, dus je krijgt een mentale klap. Maar dan moet je nog wachten op de fysieke klap.. dus je kan ook niet verder 😥 Voor jou ook nog veel sterkte! 🖤

7 maanden geleden

Reactie op Fiie

Inderdaad, je weet dat een miskraam er zit aan te komen, dus je krijgt een ...
Ook Fiie, ik heb even alles meegelezen 😥 Dit is verschrikkelijk, zo hartverscheurend dat je het tweemaal relatief snel na elkaar moet meemaken. We waren allemaal aan het meehopen op een ander resultaat. 😟 Heel veel sterkte en liefs, ik hoop dat jij en jouw partner hier over kunnen praten en troost vinden bij elkaar. ❤️‍🩹

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Mirmrama Fjona, voorlopig nog steeds aanwezig bij het afvegen na het plasse ...
Ooh en gaat het al beter vandaag? Met bloeding?

7 maanden geleden

Reactie op Ellenb2024

Zal ik doen! Het is inderdaad een extra stressfactoren... naam maar voldoen ...
Hier jammer genoeg geen goed nieuws. Het hartje is gestopt 😢

7 maanden geleden

Reactie op Ellenb2024

Och Ellen wat een vreselijk nieuws ook. Ik wens je heel veel sterkte ❤️‍🩹

7 maanden geleden

Reactie op Ellenb2024

Heel veel sterkte voor jullie ☹️💞

7 maanden geleden

Reactie op Ellenb2024

Ohnee! Zo plotseling? Had je vandaag dan controle? Enorm veel sterkte toegewenst ❤️‍🩹❤️‍🩹

7 maanden geleden

Reactie op Ellenb2024

Lieve Ellen toch.. 😞 Dit is vreselijk. Dit moet zo verschrikkelijk zijn voor jullie. Veel knuffels, ik wens jullie veel sterkte toe. 😢❤️‍🩹 Als je graag wil praten, stuur je maar een berichtje. Maar ook als je liever met niemand hierover wil praten, is dat ook helemaal oké. Neem je tijd. 🫂

7 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Ohnee! Zo plotseling? Had je vandaag dan controle? Enorm veel sterkte toeg ...
We wisten dat het een risicozwangerschap was daar de bloedingen dus het is geen donderslag bij heldere hemel. Hadden gisteren inderdaad echo

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Lieve Ellen toch.. 😞 Dit is vreselijk. Dit moet zo verschrikkelijk zijn vo ...
Lieve Jesmina, het is inderdaad even moeilijk maar we blijven wel positief. We zijn deze keer toch weer verder geraakt dan bij het vorige (lege vruchtzak toen). Al is 2 miskramen op een half jaar wel even slikken. Dank je wel voor het aanbod. Aangezien heel veel mensen in onze omgeving op de hoogte zijn van ons fertiliteitstraject heb ik gelukkig ook wel veel mensen die me nu bijstaan en steun geven. Ik wens iedereen hier een fijne zwangerschap toe!

7 maanden geleden

Reactie op Ellenb2024

We wisten dat het een risicozwangerschap was daar de bloedingen dus het is ...
Nogmaals heel veel sterkte toegewenst! Heb je iemand om mee te praten?

7 maanden geleden

Dit heb ik zonet afgeveegd ... wat denken jullie is dit normaal? Sorry voor de niet zo smakelijke foto..

7 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Dit heb ik zonet afgeveegd ... wat denken jullie is dit normaal? Sorry voor ...
..

7 maanden geleden

Reactie op Nele2410

..
Hoelang ben je zwanger?

7 maanden geleden

Reactie op nadinevpl

Hoelang ben je zwanger?
6w + 4d

7 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Ik lees wel vaker of vrouwen die tussendoor wat bloedverlies hebben. Je kan afwachten of het stopt of voor de zekerheid toch even contact opnemen met je gyneacoloog, misschien kunnen ze een vroege echo doen?