8 Reacties

één maand geleden

Ja hier ook hoor!! Terwijl het al de 4de is! 2 keer natuurlijk 1 keer keizersnede dus heb ze alle 2 eigenlijk al gehad ma blijft zooo spannend allemaal omdat elke bevalling ook anders is!! 🍀

één maand geleden

IK! Sinds 27 weken verhoogde bloeddruk en wekelijkse opvolging (monitor baby, monitor bloeddruk, bloedafname en urineonderzoek) om het begin van zwangerschapsvergiftiging te vinden. Vanaf dat het met mij of de baby slecht(er) zou gaan, is de kans groot dat ik meteen moet bevallen. Kan dus elk moment zijn, kan ook nog 7 weken duren. Nu 33 weken zwanger. Weet ook dat het maximum 7 weken nog is.. want door het risico mag ik sws niet over datum.

één maand geleden

Ik verlang echt, ma ik denk eens het zover is dat ik dan schrik ga krijgen hahahah ik heb het gewoon echt gehad met zwanger zijn en niks kunnen 😂

één maand geleden

Ik moet nog maximum 7 weken dragen/lopen ik begin er stilletjes aan met de gedachten het kan over 3-4 ,5… weken ookal gebeuren maar in tegenstelling tot schrik ga ik met een hele fijne gedachten tegemoet ik kijk er zelfs naar uit om te bevallen! Ik heb 2x een inleiding gehad 1x met 39 weken en 1x met 36+2 (die was wel met spoed) dus ik hoop!🤞🏻 dat dit keer gewoon een natuurlijke bevalling word die spontaan komt opdagen!

één maand geleden

Ik ben normaal uit gerekend voor 1 januari maar ik en mijn kleintje zijn beide risco patiënten. Waardoor hij ten laatste op 38 weken gehaald word (dus de week voor kerst🙈), maar mijn gyno zei dat ik direct naar het ziekenhuis moet bij elke twijfel (ben nu 30 weken). Toch lichtjes paniek dat hij morgen al kan komen of pas binnen 8 weken.

één maand geleden

Hier hetzelfde! Soms denk ik van “amaai als mini nu komt ben ik echt nog niet klaar” maar langs de andere kant wil ook gewoon super hard coocoonen 😮‍💨

één maand geleden

Oohh veel moed 💪 Ik zal meeduimen! Hier ook al paniekmomenten, vooral toen ze me zeiden dat ze nog niet weten: gewone bevalling of keizersnede (hopelijk weet ik op 8/11 meer nu). Mijn Papa is overleden op 10 september... al aan de monitor gemoeten (stress, emoties). Ik ben nu 32w. En pijnlijke steken vlak naast mijn navel. Echt lastige pijn...harde bewegingen. Ik heb het ook wat gehad met zwanger zijn en niks kunnen doen. Nuja op zich gaat het nu wel plots vlug...komt goed. We kunnen dit allemaal!💪❤️

één maand geleden

Ik heb paar dagen opde materniteit gelegen.. vrijdag was ik terug thuis.. ik had al veel contracties omde 5-10min en dus weëenremmers gekregen.. we waren er op tijd bij of het was een vroeggeboorte bij 34 weken.. 😅 nu platte rust met pilletjes en zo die speciale kousen voor je bloedsomloop... tot aan de bevalling waarschijnlijk... 😅 maar ik was wel wat in paniek, ik wou dat ze er nog in bleef en gelukkig vertoeft ze nu nog steeds in mijn buikje 🥰