18 Reacties
3 maanden geleden
Veel te veel 🙈. Ongeveer 14 setjes in 50-56, 9 body’s met lange mouwen en 3 pyjama’s.
In 62-68 heb ik voorlopig 5 setjes en dan een heleboel losse broeken, t shirts en gebreide truitjes.
Ook al een heleboel mutsjes, berenpakjes & skipakje. 🥰
Mijn vriend zegt dat ik nu wel echt moet stoppen ….🙈 Maar veel was via vinted. Ik kan het ook echt niet laten ..😅
3 maanden geleden
Hier ook veeeel te veel 😅
Ik heb heel veel in 50-56 maar bijna alles is tweedehands. Iemand die een pakket voor een zeer laag prijsje wegdeed.
Daarnaast ook al enkele zaken in maat 62-68 en ook enkele stuks al een beetje groter.
Momenteel stop ik met dingen kopen (tenzij ik het echt veeeeel te mooi vind 🤣) tot het allemaal in de kast hangt/zit en dan zal zien waar er nog gaten zitten in de garderobe
3 maanden geleden
Ik heb niets gekocht omdat ik ervan uitga dat vrienden en familie toch als cadeau ook kleertjes gaan geven. (Begin ik nu al systematisch te kriigen) Als ik merk dat ik toch niet zou toekomen ben ik van plan van elk max 6 stuks te halen.
3 maanden geleden
Ik heb nog geen kleertjes gekocht. Het geslacht weten we pas volgende maand. Van een collega heb ik wel al twee grote shoppers vol gekregen.
3 maanden geleden
Ik heb van maat 50 en 56 slechts 6 rompertjes met lange mouwen en een paar setjes. Maar eigenlijk bitterweinig gekocht, heb veel kleertjes gekregen van mijn zus (vooral van 3m tot 8 maand). Sowieso zal ik nog zaken bij kopen als hij er is. Wil even afwachten hoe groot hij zal zijn en tijd van het jaar. 😊
Maar euh, waar vinden jullie pyjama´s? Ik vind wel boxpakjes voor overdag, maar in wat leggen jullie de baby te slapen? Of is dat meteen in een slaapzakje?
3 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Ik heb van maat 50 en 56 slechts 6 rompertjes met lange mouwen en een paar ...
Ik vond pyjama's bij vert baudet. Mijn zoontje was een zomerbaby en sliep in een rompertje en slaapzakje voor de zomer, maar nu met ons dochtertje heb ik enkele pyjama's gekocht. Denk dat je deze ook bij c&a wel vind. Wel even kijken naar de Tog-waarde, in combinatie met een slaapzakje 🤗
3 maanden geleden
Ik kreeg volgende als tip door:
Maat 50
2 rompertjes
2 boxpakjes
(Indien bij laatste echo’s duidelijk is dat het een kleintje wordt, kunnen we nog bijkopen)
Maat 56 en maat 62 elk:
6 rompertjes
4 boxpakjes
4 outfitjes
Daarnaast
6tal kousjes
2 mutsjes
Berenpakje/skipakje/of iets waarmee ze warm hebben buiten
Warme muts + wantjes
En vanaf maat 68 pas later aankopen omdat het dan seizoensafhankelijk is.
Is ook vooral ook de vraag hoeveel je de wasmachine wil gebruiken doorheen de week 😉 mijn neefje zat maar 3-4 weken in maat 56 en ging dan door naar 62. Denk dat hij bij ons thuis veel in boxpakje zal liggen, enkel als er bezoek komt of we zelf wegmoeten een outfitje. Vandaar de weinige outfitjes. Maar ik moet toegeven dat het erg verleidelijk is om meer te kopen 🤭
3 maanden geleden
Reactie op Tenhaeghendoorn
Ik kreeg volgende als tip door:
Maat 50
2 rompertjes
2 boxpakjes
(Indien b ...
Wij hebben zelf ook geen droogkast en wil dit eigenlijk ook niet hoeven aanschaffen. Kan me wel inbeelden dat dit met een kleintje wel handig is.. maar misschien ook weer een excuus om extra kleding aan te kopen dan?😂
3 maanden geleden
Reactie op Justine96
Wij hebben tegen iedereen gezegd dat we geen kleertjes willen krijgen 🤭
Wij hebben dit ook gemeld! Is ons 1ste kindje en hebben echt een gigantische geboortelijst want we starten van 0!
Echt goedkopere dingen en iets duurdere. Hebben liever dat die leeg geraakt dan dat er kleertjes gekocht worden die niet in onze smaak vallen 🤷🏽♀️
3 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Ik heb van maat 50 en 56 slechts 6 rompertjes met lange mouwen en een paar ...
Kiabi heb ik er gevonden id solden! In veloursstofje want gaat uiteindelijk wel winter zijn.
Voor de rest vinted.. nog niet bepaald ergens anders gezien!
Ik hoop vanaf eind september eens eentje te vinden bij h&m ofzo ..