12 Reacties
3 maanden geleden
Wat van vriendinnen gekregen
Vinted
Shein
H&m
Wil er ook niet teveel aangeven aangezien ik maar 1 kindje wil 🙈
3 maanden geleden
Morgen 21w. Ik heb 3 zwangerschapsjeans gekocht, omdat ik praktisch altijd jeansbroeken draag. Die kocht ik op de webshop van lidl, echt goedkoop. Nu met het warme weer vooral kleedjes. Voor deze winter heb ik al een 3-tal wollen kleedjes bijgekocht op zalando in de solden, die kan je achteraf ook altijd dragen 😊
3 maanden geleden
Reactie op roezptoez
Had ook broeken via de lidl gekocht maar die maten zijn precies zo klein? � ...
Oei, bij mij precies net iets te groot. Ik heb normaal M van broeken, maar moet nu ook een riem insteken. Is voor mezelf ook wel nog wat wennen, want ben gewend van high waist te dragen 😅
3 maanden geleden
Ik heb pinterest gebruikt om inspiratie op te doen 🙈.
Ik heb 2 zwangerschapsjeans met buikband uit H&M die echt wel heel comfortabel zitten. Die ben ik in de winkel gaan halen.
Verder heb ik 2 zwarte leggings en wat topjes en shirts met lange mouwen van Anna Field via Zalando. Dat merk heeft echt hele goede zwangerschapsbasics voor weinig geld. (Ik heb er vorige week nog een extra donkerblauwe jumpsuit besteld omdat ik een trouw- en familiefeest op de planning heb staan. )
Dit alles combineer ik met dingen die al in mijn kleerkast hingen. Hemden en bloesjes draag ik nu open over een topje. En de meeste van mijn lange stretchkleedjes passen ook nog perfect. In de herfst zal ik de broeken dan gewoon nog combineren met een extra trui. Ik heb er wel enkele die oversized zijn en nog over m’n buik zullen passen. Warme jas draag ik dan gewoon open met nog een dikke sjaal ervoor.
Je kan ook heel veel kleding vinden op Vinted. En meestal ga je de weken na de zwangerschap ook nog niet meteen in je eigen broeken passen dus die gaan wel nog iets langer mee dan 4 maanden.