21 Reacties

één maand geleden

Ik doe een bevallingsjurkje aan, vond ook mijn goesting niet zit comfy 👍👍 ik nam Een mintgroene

één maand geleden

Reactie op lacerise12

Ik doe een bevallingsjurkje aan, vond ook mijn goesting niet zit comfy 👍👍 ...
Hoe doe je dit qua maat? Vallen ze normaal of eerder ruim?

één maand geleden

Ik doe gewoon een tshirt van mijn vriend aan 🤩

één maand geleden

Ik heb die gekocht & doe het dan wel gwn omhoog of af :)

één maand geleden

Ik heb een tshirt van mijn vriend met opschrift: "ik moet just nx" - wout van aert 🤪

één maand geleden

Hier gewoon een redelijk los slaapkleedje van de zeeman gehaald, met korte mouwen

één maand geleden

Ik ga wrs via bonprix een voedingsslaapkleedje kopen (heeft knopjes) of een slaapkleed met knopjes van zeeman.

één maand geleden

De eerste keer dat ik ging bevallen had ik ook zelf iets meegenomen met de gedachten daarin te bevallen ma heb onmiddellijk zo een ziekenhuis kleedje gekregen 🤣 zkr als je epudirale gaat krijgen kun je zowieso geen slaapkleedje van jezelf aan.

één maand geleden

Ik heb deze gekocht 😊 Ik heb ook huispakjes gekocht via shein en ze zitten echt super goed en zijn gemakkelijk voor eventuele borstvoeding.

één maand geleden

Sportbh / bikini tijdens de bevalling. Achteraf borstvoedingstopke met hemd zodat de knoopjes gemakkelijk zijn ivm borstvoeding. Ben ook nog aan het kijken voor slaapkleedjes met knopjes maar dit tijdens de herfst/ winter vinden is niet zo gemakkelijk 😅

één maand geleden

Reactie op Leia0412

Ik heb deze gekocht 😊 Ik heb ook huispakjes gekocht via shein en ze zitte ...
Ik ook!!

één maand geleden

In het ziekenhuis hadden ze een te groot tshirt aangeraden. Ben voor een extra groot gegaan zodat het meer als kleedje zit ook. Daaronder doe ik een bh van boody aan.

één maand geleden

Ik ga een linnen hemd van mn vriend aandoen! Zodat het open kan ook!

één maand geleden

Ik ga in bad bevallen. Denk niet dat ik hiervoor iets van kledij nodig heb. Misschien een bikinitop. Maar ik zit er niets mee in om naakt te zijn met dat ik af en toe naar publieke sauna's ga. Neem wel een nachthemd met knoopjes mee om achteraf voor op de kamer aan te doen.

één maand geleden

Heb dit gekocht en ik heb het gepast en voelde aangenaam aan! De kinesist had mij aangeraden om iets large met knoopjes te kopen 😊

één maand geleden

Reactie op Leia0412

Ik heb deze gekocht 😊 Ik heb ook huispakjes gekocht via shein en ze zitte ...
Hier ook deze!

één maand geleden

Reactie op marbieke

Hoe doe je dit qua maat? Vallen ze normaal of eerder ruim?
Ik nam een S/M en ben 1m66 en echt wel al heel wat bijgekomen en ook een grote buik, ik vind het makkelijk dat mijn billen wat bedekt zijn.. dit omdat ik vorige bevallingen een topje aan had met broek (jogging) en ze bij het prikken van de vliezen ze je een net broekje aandoen, niet dat dat me enorm stoorde maar qua comfort is zoiets langer wel handig dan! Ik ga dus in jogging naar het ziekenhuis, word ingeleid dus de pilletjes en de nacht doe ik nog in mijn jogging kwestie van op m’n gemak te zijn & wissel daar wanneer ik een 3cm zal hebben +- en wanneer ze dus ook m’n vliezen prikken!

één maand geleden

Reactie op lacerise12

Ik nam een S/M en ben 1m66 en echt wel al heel wat bijgekomen en ook een gr ...
Ik heb deze! 🥰

één maand geleden

Ik heb deze gekocht. Knoopjes voor- en achter (in geval van epidurale) + gaatjes in de zijkant voor monitor. https://www.seraphine.com/en-gb/organic-cotton-birthing-gown/?utm_medium=affiliate&utm_source=partnerize&utm_campaign=duomai2014&utm_term=&utm_content=CH

één maand geleden

Een bh topje en zo´n "net on derbroek" . Buik en onderste bedekken had weinig zin vond ik, moesten ze toch vaak aanzitten en kon niets verdragen op m´n buik tijdens weeën. Na het bad zelfs topje uit want nat en onaangenaam.. Dan wel een kimono/kamerjas eens de baby eruit was (: