8 Reacties

één maand geleden

Ik heb het laten zetten. Kinkhoest bij je baby wil je echt niet..🙃

één maand geleden

Ik laat het ook zetten 7oktober en mijn man en family en schoonfamilie ook als voor zorg voor de baby

één maand geleden

Hier ook reeds boostrix gehad en partner ook! Ook grootouders langs beide kanten die dit gaan doen

één maand geleden

Reactie op julie1998

Ik heb het laten zetten. Kinkhoest bij je baby wil je echt niet..🙃
Dit dus…..

één maand geleden

Kinkhoest vaccin bestaat ook al heel lang.. ik snap dat je bv voorzichtig zou zijn met het coronavaccin omdat het echt nog ma nieuw is en niet zoveel over gekend.. maar dit bestaat echt al jaren en jaren en zoals hierboven vermeld kinkhoest is echt verschrikkelijk! Ik ken iemand die ook niet zo voor vaccineren is maar heeft het wel gedaan toen ze zwanger was omdat haar papa kinkhoest heeft gehad toen die 19 jaar was.. en die heeft echt maanden zitten hoesten laat staan als een baby’tje zoiets krijgt mag er niet aan denken💔

één maand geleden

Hier laten zetten zonder twijfel.

één maand geleden

Hier ook vlak voor dat k naar egypte vertrok. Is een boostrix vaccin. Difertie en nog iets zitten er ook bij. Is bescherming voor je babytje... mijn partner ga het zijn ook nog moeten laten zetten

één maand geleden

Hi, Topics over vaccinaties, zowel coronavaccinaties als het Rijksvaccinatieprogramma, zijn niet meer toegestaan. Topics over bijvoorbeeld bijwerkingen na een vaccinatie staan we wel toe. Wij merken dat deze topics onrust veroorzaken op het forum. Het is een erg gevoelige discussie, en wij denken dat het beter is als jullie je hierover laten informeren door professionals en mensen die hier echt verstand van hebben. Ik sluit daarom het topic. Liefs, Eliza