31 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ja, klopt helemaal wat je schrijft. Het is gratis voor de ouders en de hui ...
Oh ideaal. Maar kga niet eisen van de rest van de omgeving dat ze dat doen.

2 maanden geleden

Reactie op elighes

Voor de ouders is het een gratis vaccin he
Is niet enkel voor de ouders gratis. Iedereen die zijn/haar tetanusvaccin niet gehad heeft afgelopen 10j kan zich gratis laten vaccineren bij de huisarts. Is nl een combinatie vaccin tetanus-difterie-kinkhoest en de meeste huisartsen hebben dit standaard op voorraad liggen in hun praktijk

2 maanden geleden

Reactie op juliegabbi

Is da echt?
Is voor iedereen gratis :)

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

Is voor iedereen gratis :)
Mijn broer die vorig jaar kindje kreeg had mij dat gevraagd dusja ik naar apotheek en moest dat wel betalen. Werd nix van gezegd dat het gratis zou zijn

2 maanden geleden

Reactie op juliegabbi

Mijn broer die vorig jaar kindje kreeg had mij dat gevraagd dusja ik naar a ...
Via de apotheek moet je het inderdaad betalen. Via de huisarts niet omdat zij gezien worden als officiële ‘distributeur’ van de gratis vaccinaties. Het vaccin is voor iedereen gratis, maar enkel via de huisarts.

2 maanden geleden

Reactie op juliegabbi

Mijn broer die vorig jaar kindje kreeg had mij dat gevraagd dusja ik naar a ...
Je moet het wel via de huisarts regelen volgens het internet ;)

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

Je moet het wel via de huisarts regelen volgens het internet ;)
Ja hadden ze mij wel kunnen zeggen 😅

één maand geleden

Wij doen ook de naaste familie & zelf vrienden waar we vaak mee optrekken!

één maand geleden

Groot gelijk heb je! Al onze zorgverleners raden het aan. Onze familie gaat het ook gewoon doen (in het geval dat hun vaccin 10 jaar geleden is). Jullie baby, jullie regels! Hetzelfde geldt voor het kussen van baby’s.

één maand geleden

Ik moet mij laten vaccineren dit krijg ik vandaag maar mijn vriend hoeft het niet te doen en mijn zoontje en dochter ook niet omdat ik het doe op 30 weken en dus heel goed binnen de tijd zit het heeft een twee tal weken nodig om het allemaal te beschermen in men buikje en zo krijgt mijn dochtertje die stoffen ook binnen.